Varför Anonym?
Jag är ny här och undrar varför så många har signaturen "Anonym"- man är väl anonym i vilket fall som helst?
Jag är ny här och undrar varför så många har signaturen "Anonym"- man är väl anonym i vilket fall som helst?
Jag gissar på att de som hänger här mycket vill ha sin "profil" fri från vissa kommentarer el. frågor de ställt. Sen är nog ganska många med i grupper där de känner varandra privat också, kanske därför?
Nä inte alla. Många känner kanske varann eller liknande. och en del är väldigt aktiva här inne. Och en del skulle inte våga skriva om en sak för att dom helt enkelt inte vill lämna ut sig om den saken eller det ämnet.. Då e det skönt att man faktiskt verkligen är HELT anonym... Och en del kanske inte har så anonym presentation. Sverige är litet!
Har man valt att klicka i att man vill vara Anonym i känsliga rummet, vilket är det enda stället man kan välja att vara anonym, så står det automatiskt "Anonym" när man skriver ett inlägg. Därför kan man välja en tillfällig signatur om man väljer att vara anonym.
Väljer jag då tex. Uppsalatjej, så kommer det att står Anonym Uppsalatjej i varje inlägg jag skriver.
Välkommen till familjeliv. Du kommer se många anonyma själar här.
Aha, jag kanske missuppfattade frågan en aning
Aha OK, jag kör själv helt utan presentation på sådana här forum och tänkte inte på att många har presentationer. Tack tack :)