Inlägg från: luzorsus |Visa alla inlägg
  • luzorsus

Piercing & tattoo tråd

har bild på min nya i mitt galleri, nightmare before christmas tema

• luzorsus

Har gjort klart min Nightmare before christmas halvarm nu, är så nöjd över den!!

• luzorsus

Morbid angel: Då tackar jag dig extra mycket Verkar lugnt på tatueringssidan nu...inga som gaddar sig eller?

• luzorsus

ja men då är det ju inte alltför långt borta med nästa tatuering för din del då. Vad blir det för motiv?

• luzorsus

dagge81. :demoner,troll etc lät ju underbart !

Ja och nu när man gjort sin andar tatuering så funderar man genast på nästa

Tyckte inet det var så vidare skönt på insidan av överarmen, mot armvecket, eller när han på slutet la i det vita...där han för nån timma sen varit med svart...var glad att det var över.....för den här gången

• luzorsus

min bild i mitt galleri på NBC tog ca 7 h, kostade ca 6500 kr att göra, sambon har gjort med lite färg i, han betalade samma timpenning som jag.

• luzorsus

har tattuerat mig nu och min dotter är 7 månader, gick finfint...

och efter man tatuerat sig, det känns stelt, svullet, kliar som satan några dagar men sen går det ju över

• luzorsus

prinsessan zelda, så coool Jag blev oxå skitsvullen just på insidan av armen och nere vid armbågen när jag gjorde min sista men det lägger sig ju.

• luzorsus

angående om färg skulle vara dyrare eller ej....tror inte att det är så...däremot så verkar det som att de måste arbeta in färg mer än den svarta så det kan ju ta lite längre tid kanske...och eftersom de flesta tar betalt per timme så blir det ju kanske lite dyrare i slutänden då..

Bara min tanke!

• luzorsus

många säger att "ja men jag vill vara ha en enkel tatuering så jag gör den själv eller jag går till nån som jobbar i huset där i byn..." men en tatuering med många raka linjer...är inte en enkel tatuering att göra...raka linjer är måste väl vara det svåraste

• luzorsus

Nu när man är klar med Nightmare Before christmas armen så måste man ju planera nästa projekt. Skulle såååååååå gärna åka ner till Örebro och göra en tatuering av herr Ed Perdomo, tycker han är grym! Men vart ska jag få pengarna ifrån?

• luzorsus

kolla in lefthand, de har ju bokningsstopp till juli, men det är ju bara 4 månader bort så

Svar på tråden Piercing & tattoo tråd