Endoskopisk bukplastik...?
Finns det någon som gjort detta som kan dela med sej av upplevelsen...?
Eller någon som vill eler ska göra..?
Finns det någon som gjort detta som kan dela med sej av upplevelsen...?
Eller någon som vill eler ska göra..?
Tycker du ska ringa kliniken och fråga ist. Här verkar det inte finnas någon som har några svar att ge.
Eh...vad nu då?
Klart du får fråga vad du vill...jag ville bara ge dig ett tips. Jag tror inte att så många tänker på att man kan ringa till klinikerna och prata om ingrepp, vad de kostar och hur de går till. Jag har läst massor med trådar här på fl av folk som undrar men inte får några bra svar.
Jag ha också undrat saker och kom på att man kanske kan få prata med en plastikkirurg och få riktiga svar, så jag gjorde det.
Jag menade naturligtvis inget illa alls...
tyvärr så kostar det ju minst 500 om man vill gå in på rådgivning när man ringer till en klinik
jojjetöza jag kikar runder och hitta denna sida
http://www.plastikoperationer.net/bukplastik-operation.html
e rätt dyrt vad jag förstått :( ska kolla runt lite och se om nån man känner vet...e sugen på detta!
men tack ändå..
står på den sidan att "Kostnaden för en endoskopisk bukplastik är ca 30 000 - 40 000 kr."
då e det ju billigare med en vanlig buk plastik...hmm
bara hört talas om den,ska troligen få en bukplastik och ärr revision av landstinget efter mitt fula snitt nu i höstas, vilket ju kanske var rätt bra då jag i så fall slipper hosta upp 30 000kr själv :)
jag gjorde en liten buk. i måndags och den betalade jag själv kostade 35 000 efter långtid av sparande
men en endoskopisk bukplastik så syr dom bara ihop mgamusklerna dom tar inte bort överflödig hud, jag fixade inte magmusklerna eftersom dom satt ihop tog bara bort hud på magen, jag tycker att 30 000 va mkt för en endoskopisk bukplastik men det e ju olika priser på alla kliniker.
lycka till
alexandra 86 skrev 2009-01-02 10:30:12 följande:
har tyvärr ingen före bilg men min mage såg likadan ut som hon i artikeln i allt om barn www.alltombarn.se/foraldraliv/shape-of-a-mother-1.5962/karin-jag-ar-sa-nojd-med-min-bukplastik-1.9767
ska lägga in bild som är ca en vecka sen OP
hmm ja en bild vore kul
själv så e min mage tyvär inte så hängig så att landstinget betalar det tror jag
sen så kanske den blir förstörd om man vill ha barn igen...?= för troligen blir det snitt då med...
hur går en vanlig buk plastik till då..?
gå in på www.strandkilniken.se där står allt och sen under bilder kan man kolla hur en bukplastik går till i animerat format, det är lättare än att jag ska förklara ![]()
www.strandkilniken.se missade en bokstav