Inlägg från: vinterlärka |Visa alla inlägg
  • vinterlärka

Körslaget säsong 2

Nu kommer jag in här som gubben i lådan och någon har säkert nämnt det, men jag tror att Lagalyia skulle åkt ut om de inte sagt att hon var en av dem som hade minst röster i första programmet. Hon fick ju extraröster på grund av det.

Erik är min favorit, men jag vill även att Magnus och Wells ska vara kvar. Tror jag drömde i natt att Wells åkte ut.

• vinterlärka

Familytime skrev 2008-12-28 22:09:25 följande:

vinterlärka skrev 2008-12-28 10:58:09 följande:
    Dig gillar vi just nu!
    Oj, tack
  • vinterlärka

Aha, nu förstår jag varför du skrev om

• vinterlärka

Familytime skrev 2008-12-28 22:33:09 följande:

vinterlärka skrev 2008-12-28 22:31:15 följande:
    Tack! Nu ska jag gå o lägga mig! Vi ska upp och öva imorrn och min energi är totalt slut... *suck* man gör slut på så otroligt mycket energi däruppe.
    Kan tänka mig det! Måste vara en härlig känsla att vara med i alla fall. Körsång är riktigt, ritkigt roligt!

Sov gott!
  • vinterlärka

Då hade nog jag (eller pojkvännen var det faktiskt) också rätt. Lovar att inte säga något!

• vinterlärka

medea08 skrev 2008-12-30 16:34:42 följande:

Em00 skrev 2008-12-30 00:35:17 följande:
    Men inte lika värdig som Brolle hade varit. *fortfarande sur*
    Hihi, håller med dig.
  • vinterlärka

Jag kommer alltid in och skriver efterår, men efersom jags krev att jag ville att Lagaylia (lär mig aldrig stavningen) ska åka sist, måste jag bara säga att hon var bäst igår och borde INTE åkt ut.
    Magnus kör sjöng falskt, men eftersom jag även går på personlighet så ville jag ändå att han skulle vara kvar. Vill iofs inte att någon åker, haha.

• vinterlärka

Familytime

Har också en skönhetsfråga.
    Tänkte att jag skulle fråga det sist jag tittade. Blir ni stylade innan? Fixar de hår, smink och kläder på er allihop eller gör ni det själva? Tycker ni är så snygga i alla körer!

• vinterlärka

Kul med lite info!
    Lycka till på lördag Familytime och frep!

• vinterlärka

Härliga låtar! Älskar Grys val på Magnus kör, tycker den låten är toppenbra!

• vinterlärka

är Körslaget i TV4+ tro? Postdkodsmiljonären är ju flyttad dit såg jag när jag zappade. Eller det kanske inte är så långt kvar på matchen?

• vinterlärka

Jag vill att eriks kör ska vinna, mina favoriter från början. Mycket beror på att jag gillar Erik som person också, verkar så snäll och ödmjuk
    Vad duktig du var i lördags förresten Familytime!

• vinterlärka

Det var så lite, det är ju sant! Fatta, sjunga solo, bra dessutom, i en av Sveriges största kanaler, det är stort!
    Haha, vilket hemsk nick det hade varit. Det hade även varit komiskt då jag har enorm kräkfobi

• vinterlärka

Familytime skrev 2009-01-29 14:10:17 följande:

vinterlärka skrev 2009-01-29 14:07:41 följande:
    Ja, du ser! Ironiskt så det förslår! Hihihi!
    Verkligen, hihi.
Svar på tråden Körslaget säsong 2