• MammaHela

Körslaget säsong 2

Här samlas vi tvnördar som vill prata om Körslaget säsong 2.

Denna säsong kommer dessa att medverka

Robert Wells med en kör från FalkenbergErik Segerstedt med en kör från UddevallaNanne Grönvall med en kör från StockholmHanna Hedlund med en kör från BollnäsTimo Räisänen med en kör från GöteborgLaGaylia Frazier med en kör från SundsvallMagnus Carlsson med en kör från Borås

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-04 22:00
    JA Gry är gravid och ska ha barn i vår
  • Svar på tråden Körslaget säsong 2
  • Kaxmaja
    Kaxmaja skrev 2009-01-17 21:43:19 följande:
    Nej nu e jag så grinig att de e lika bra jag hoppar i säng. Tur att man inte e långsint så de har säkert gått øver imorgon
    Jag hade fel jag e lika irriterad fortfarande
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Superizza

Jag tycker Eriks kör e bäst.. Han får sin kör att verkligen sjunga låtarna som en kör. De tycker ja inte dom andra gör.

• fabler

jag hoppas o tror på erik, annars hanna. vinner magnus så lovar jag att inte kolla om de blir ett nästa år.

elias är världens sötaste!!!
  • vildochvacker

VEM stylar Gry ???
    Hon ser förjävlig ut på ren svenska.Hua !!!!
    förra veckan var illa men denna vecka såg såg fel ut hon såg ut som en stor tjock grädd bakelse.
    Jag haR dock alltid tyckt att hon är väldigt vacker. När hon var programledare på grönan var hon ju riktigt snygg.

• vildochvacker

tycker jag med, var ju helt säker på att wells skulle få vara kvar!!! men men
    Maltes mamma skrev 2009-01-17 21:52:59 följande:

Kör Magnus borde ha åkt ut...Hejjja Hanna
  • SandyL

vildochvacker skrev 2009-01-18 14:24:49 följande:

VEM stylar Gry ??? Hon ser förjävlig ut på ren svenska.Hua !!!! förra veckan var illa men denna vecka såg såg fel ut hon såg ut som en stor tjock grädd bakelse. Jag haR dock alltid tyckt att hon är väldigt vacker. När hon var programledare på grönan var hon ju riktigt snygg.
    hehe ja kläderna passar ju inte riktigt in hennes kropp.....på gröna lund va hon jättefin i sina kläder!
Svar på tråden Körslaget säsong 2