barn vuxen problem
Jag har problem som jag vill ha råd med att lösa på ett seriöst sätt. Jag är sambo med en man som varit gift 2 ggr, från första äktenskapet har han 3 flickor.Den hustrun dog.
omgift igen med en kvinna som går genom eld för att få sin vilja igenom skiter i vad andra tycker en stor egoist som bara tänker på sig själv. Hon har en dotter som min sambo har en god kontakt med, hennes lilla 4 åriga dotter brukar min sambo ha hos sig innan vi flyttade ihop, så detta visste jag om innan vi flyttade ihop. Nu till problemet. dom flyttade 40 mil för att bo 1 mil närmare oss. Vi fattade ingenting varken jag eller min sambo varför flytta 40 mil från sin egen mor. Nu ringer min ex dotter till min sambo och ber honom komma på 4 åringens luciafirande på dagis detta är ok tycker jag,när jag frågar om han har träffat dom då ljuger han och säger nej, sen får jag reda på att han ljuger för mig då säger han sanningen, hans ex som är mor till flickan har smsat till honom att hon ska hämta saker hos oss som vi inte har kvar. Han säger inte ifrån till henne utan gör det via hennes dotter.Jag får negativ stress av detta mår jättedåligt av ljugandet och av att hans x har kontakt med honom eftersom hon är för jävlig på ren svenska.. jag är inte svartsjuk utan det jobbiga är att han har kontakt med hennes dotter, för mig upplevs det som en länk till hennes mamma..som min sambo inte vill släppa...