Jag vill verkligen tipsa! Till alla som shoppar barnkläder och gillar Snoozy :-)
Min dotter fick jättesnygga kläder av sin Mormor och Morfar i julklapp. De var av märket Snoozy såg jag och jag var naturligtvis tvungen att googla lite på det. Jag hittar inte så hemskt många återförsäljare i Sverige. Men det finns några styckna.
Jag frågade mina föräldrar var de hittat kläderna och de berättar om en butik som ligger utanför Malmö. Jag känner igen det och drar mig till minnes att www.idaandemil.com har kläder av denna typ och ju hade en butik i de trakterna de beskrover. Det stämmer precis att det är där de varit och handlat.
På sidan www.idaandemil.com står det ingenstans att kläderna de säljer är av märket snoozy. Därför kom det heller inte upp när man googlade. Men jag vill verkligen rekomendera denna nätbutik eller affär, om man bor i närheten. Jag var där idag och jag kan säga att priserna skiljer sig rätt ordentligt.
Jag var nu inne på en av butikerna på nätet som säljer märket. En zip-jacka som jag köpte till Klara idag för 139 kr kostar 229 i en nätbutik. En vanlig tröja som jag betalade 89 kr för kostar 149 kr i samma butik. Samma med leggings, 89 kr hos Ida & Emil. 179 kr i en nätbutik.
Så som sagt. Gillar ni kläderna från Snoozy, så kolla in www.idaandemil.com
OBS!! Jag vill tydliggöra att jag absolut inte känner någon som har något med denna butik att göra. Jag vill bara tipsa om bra priser på ett barnklädesmärke!