• SandvikenMamma

Kollinummer? Svar önskas snabbt!

Jag har beställt lite från Ellos, och nu vill jag kolla om paketet kommit fram. Men är kollinummer samma som ordernummer?

• Svar på tråden Kollinummer? Svar önskas snabbt!
  • Wolfhound

Kollinummer är det som finns längst ner på adresslappen. Men det är bara avs. som kan kolla om paketet kommit fram. (Jobbar med sådant.)

• Karisma

skriver man inte in ordernummret på ellos och sedan så ser man var paketet är. Minns inte riktigt, men är det inte så. Kollinr brukar väl stå på avin man får hem, en hel massa siffror. Kollinr kan man skriva in på posten sida på internet, så kan man se var paketet är åxå. (Om jag nu kommer ihåg rätt)...Kram K.

• Wolfhound

Ja, det är en hel massa siffror och en bokstav.

• SandvikenMamma

Men jag har inte fått nån avi (heter det så?) än.
    På Ellos hemsida står det att man kan kolla där om paketet kommit fram till utlämningsstället. Och på Konsum (där jag ska hämta det) säger dem att jag måste ha kolli-numret, först då kan dem kolla om paketet kommit så jag kan hämta det.

• Bebis

Jag fick inget kollinummer sist jag beställde från ellos.

• Lalalong

Sandvikenmamma
    Ordernumret och kollinumret är inte samma.
    Om du går in på dina sidor på Ellos
    sen klickar min ordrar
    Sen trycker du ordernummret, då kommer du till en sida där du kan trycka på kollinumret. Så får du veta var paketet är.

• Lalalong

Sandvikenmamma
    Ordernumret och kollinumret är inte samma.
    Om du går in på dina sidor på Ellos
    sen klickar min ordrar
    Sen trycker du ordernummret, då kommer du till en sida där du kan trycka på kollinumret. Så får du veta var paketet är.

• Karisma

beställde du paketet på internet. man får ju ordernummret då. För det står ju på ellos sida att om man loggar in att man kan kolla sin order och se var den är...Kram K.

• Bebis

OM det står ett kollinummer där ja. jag hade inget där när jag beställde.. dumt nog

• SandvikenMamma

Hehe, nu har jag fått reda på att paketet inte kommit fram än.. Suck!
    Det är ju så kul när man får rolig post

• SandvikenMamma

Tack för alla svar!
    Det är tur att FL finns

Svar på tråden Kollinummer? Svar önskas snabbt!