Beundrar er unga.
Jag beundrar er unga mammor och pappor.
Mamma är ingen ålder, det är något man lever in i åldern.
Jag beundrar er unga mammor och pappor.
Mamma är ingen ålder, det är något man lever in i åldern.
rollen.
Ja det var ju snällt sagt till alla där ute! Och det håller jag med om! ;D
Mamma är ingen ålder nej, det har du rätt i.
Men då borde du väl beundra alla mammor och pappor?
Varför beundrar du unga mammor och pappor?
Kanske är så att hon som många andra märkt att unga får höra mer "skit" och ta mer saker än vad mammor i äldre åldrar får göra. Vi får stå ut med mer elaka kommentarer och endå hålla oss uppe och vara stolta föräldrar vilken ålder vi än är i.
Osv osv.. jag tror ni fattar! :)
Tycker inte att unga föräldrar verkar bättre eller mer beundrandsvärda än äldre.
MsBeauty: Hon kanske inte menade på det sättet utan på det sättet som jag försökte förklara på! :)
Ser mest unga föräldrar som klagar på äldre jag, men, men.
Reglementet: Kan tänka mig det eftersom vi fått stå ut med så mycket nedlåtande kommentarer och ord men det är förrens nu jag börjat märka att unga föräldrar börjar stå på sig och säga emot och göra sig hörda! Men det är jag det. Sen att det finns en del unga som klankar ner på äldre tillbaka, det är bara omoget.
Reglementet skrev 2008-12-28 17:14:12 följande:
Precis! Det var så jag menade.
beundrar unga föräldrar o sen skriver att mamma är ingen ålder.. osv.. hmmmm??
Reglementet skrev 2008-12-28 17:14:12 följande:
Mamma är ju ingen ålder. Det är någon man lever in i rollen.
Jag beundrar dom unga för att dom är starka och kan ta emot alla kritik. Alla unga har ju inte jobb eller utbildning, därför beundrar jag dom för att dom är starka som gör allt för sitt barn ändå. Jag skriver att mamma är ingen ålder, för det är ju sant. Många tror att man är en bättre mamma bara för att man är äldre. Finns många äldre mammor som är dåliga mammor.
kids is my life skrev 2009-01-01 15:06:51 följande:
kids is my life skrev 2009-01-01 15:06:51 följande: