• Pentan

Söker dig som har haft stora armar, men gått ned kraftigt i vikt - hur är dina armar i dag? Slappa, eller har de dragit ihop sig?

Har stora överarmar som jag skäms så mycket för!!
    Är på en lång viktresa nu, har redan gått ned ca 12 kg och har väl ca 25 kg kvar. Undrar om någon har liknande erfarenheter, och om dina armar blev hängiga gäddarmar med löst skinn eller om de drog ihop sig fint?

• Svar på tråden Söker dig som har haft stora armar, men gått ned kraftigt i vikt - hur är dina armar i dag? Slappa, eller har de dragit ihop sig?
  • annie29

jag har gått ner en hel del ,och tyvärr är det på armarna som de hänger mest löst skinn på nu.
    Därimot drog det ihop sig ganska bra på magen, får väl vara nöjd med det

• HullaDk

Nu kan jag bara svare utifrån va jag har set hos min storesyster. Hon gick upp mycket i vikt pga medicin och fick store armer. på toppen vägde hon kanske 100 kg (normalvikt for hon e kanske 55 kg) men nu har hon tränet bort al vikt i motionscenter och det syns inte als på armene eller på kroppen att hon har varit så stor. Men hon träner också ganske intensivt.

• Pentan

Tack snälla för att ni delade med er!

• filiduttan

jag kan flaxa med mina..... dom är inte vackra nej.... dock ännu värre med låren....

/fili minus 53 kg + lite till i efterhand

Svar på tråden Söker dig som har haft stora armar, men gått ned kraftigt i vikt - hur är dina armar i dag? Slappa, eller har de dragit ihop sig?