• MammaTillMelvin

Liten åkpåse till syskonvagn???

Jag har köpt mig en Carena double swing, men har ingen åkpåse som passar till. De åkpåsar jag har till min emmaljunga city cross tar upp upp hela liggdelen.

Vad har ni haft för åkåsar till era liggdelar.

Det måste väl finnas åkpåsar för syskonvagnar också? När jag köpte vagnen sa försäljaren att det funkar med de flesta märkena...

• Svar på tråden Liten åkpåse till syskonvagn???
  • tezzziz

hej har oxå den vagnen o försäljaren sa samma till mig men jag har iaf inte hittat en åkpåse som passar men jag hittade lite på internet som kanske skulle kunna passa sök på åkpåse på google o se vad som finns

triss i tjejer:)
  • sofanda

När mina tvillingtjejer var små så köpte jag UrbanJungle- åkpåsar. De är tunnare i tyget, men otroligt varma och sköna.

Mina barn är mitt allt!
  • Myror i brallan

Annars så kan man ta en fårfäll i botten och ett duntäcke ovanpå, och så feeceoverall på bebben, det funkade bra för oss. Vi hade ingen åkpåse i liggdelen och vi bor i norrland med minusgrader och snö

• Repris

Babytravels eget märke är anpassat till liggdelen i deras syskonvagn så den är mindre än vanliga. Jag har köpt en sån och den är jättemysig, tjock och varm med fleecefoder. 395 kronor bara.

• sofanda
    sofanda skrev 2008-12-28 11:58:22 följande:
    Två sådanna här...(fast mina var härligt cerisa...)shop.simpleworld.com/
    Man får skriva åkpåse och söka...
    Mina barn är mitt allt!
  • sofanda
    Repris skrev 2008-12-28 11:57:42 följande:
    Babytravels eget märke är anpassat till liggdelen i deras syskonvagn så den är mindre än vanliga. Jag har köpt en sån och den är jättemysig, tjock och varm med fleecefoder. 395 kronor bara.
    Fast vi har en babytravel twinjogger och när vi hade ligdelarna fick visserligen påsarna plats, men det gick inte att få plats en bebis i dem... om de inte har utvecklat dem och gjort dem bättre och smidigare förståss....
    Mina barn är mitt allt!
  • Repris

sofanda skrev 2008-12-28 12:00:43 följande:

Fast vi har en babytravel twinjogger och när vi hade ligdelarna fick visserligen påsarna plats, men det gick inte att få plats en bebis i dem... om de inte har utvecklat dem och gjort dem bättre och smidigare förståss....
    Vad knäppt! Jag har iofs inte fått bebisen än, men provat med åkpåsen i liggdelen och den verkar passa bra. Man ska nog få plats med en bebis där också De har nog utvecklats då.
  • MammaTillMelvin

Oj då, fler svar! "Fast vi har en babytravel twinjogger och när vi hade ligdelarna fick visserligen påsarna plats, men det gick inte att få plats en bebis i dem... om de inte har utvecklat dem och gjort dem bättre och smidigare förståss...."

Det är just det problemet jag har. Man får ju inte plats med någon bebisi liggdelen när man har i åkpåsen. Liggdelen är ju så smala.

• sofanda
    Repris skrev 2008-12-28 12:03:54 följande:
    sofanda skrev 2008-12-28 12:00:43 följande: Vad knäppt! Jag har iofs inte fått bebisen än, men provat med åkpåsen i liggdelen och den verkar passa bra. Man ska nog få plats med en bebis där också De har nog utvecklats då.
    Ja, våra små kom ju 2006, så de borde ha bättrat dem. När vi lämnade tillbaka påsarna sa de i butiken att vi inte var de enda som klagade....
    Mina barn är mitt allt!
  • Repris

Jag har fattat det som att de har en i normal storlek och en lite mindre för syskonvagnarna.

Svar på tråden Liten åkpåse till syskonvagn???