Inlägg från: smultron smulan |Visa alla inlägg
  • smultron smulan

Trådträff Mars 09

Hej tjejer, har försökt läsa ikapp men jag pallar inte :)
    Vad har ni bestämt? Tycker mig förstå att ni bokat stort :D men var?

• smultron smulan

Vilket mysigt vandrarhem ni hittade! Känner mig lite splittrad nu. Manges föräldrar kommer ner 25-29 för å träffa Josefin. Men det var ju en impulsgrej från deras sida och vi har ju bestämt detta sedan länge... Det kanske inte ens finns plats på vandrarhemmet för mig och Josefin längre, sent ute som jag är.

• smultron smulan
    Brooks skrev 2009-01-16 23:30:04 följande:
    Om Josefin inte måste sova med dig kanske du kan hänga med oss på dagen/kvällen sedan kan Mange komma och hämta henne och du får stanna kvar med oss? =)
    Det låter ju som en jättebra ide! Jag har ju slutat amma så det bör gå bra! Men hur fixar jag det rent bokningsmässigt?
  • smultron smulan

Jag delar gärna rum med någon om det finns plats. Josefin får sova hemma.

• smultron smulan
    Såphia skrev 2009-01-17 13:08:09 följande:
    Jag tror jag och Prommis har ett tremannarum faktiskt. Ska dubbelkolla det och såklart bestämmer jag inte själv. Vi bor där två nätter, du ska bara bo en natt va? Vi har en spjälsäng också. Den får nog flytta natt två, då vi är några som får dela på sängarna (spjälisarna då) och eftersom du inte har Josefin med så behövs det ändå inte. För mig får du gärna dela tremanna med oss. Vad säger du Prommis?
    Ja det blir bara en natt för mig.
  • smultron smulan
    Evve81 skrev 2009-01-17 18:32:34 följande:
    Självklart kan hon dela med oss. TÄnkte det jag med men tänkte kolla med dig först fast det kom nåt annat ivägen!
    Oj va roligt! Räkna ut va jag ska betala, jag fick det till 275 kr för rummet -stämmer det? Det är Lördag kväll-natt som funkar för mig. Funkar det för er?
  • smultron smulan

Vildkorn skrev 2009-01-17 21:20:07 följande:

Har du räknat in frukost då? Vi slår på stort och tar oss en frukostbuffé allihop. Sängkläder behöver du ju inte hyra. Är ju bara att ta med påslakan-set och en handduk hemifrån. Är ju inte så långt att släpa direkt.
    Nä, då har jag inte lagt på för frukost. Tänkte om rummet var betalt och jag var skyldig SOF eller Prommis. Men frukost vill jag ha, mums.
  • smultron smulan
    Såphia skrev 2009-01-17 23:04:44 följande:
    Jag behöver ditt namn Smultron, kan du inboxa mig det så kontaktar jag Fridhem. Jag har bokningsnummer. Vi har inte betalt nått ännu. Det gör vi på plats. Weeiii  vad kul!!
    Mailat!
  • smultron smulan

Lycklig och kicko>>Är det säkert att jag får plats? Jag har ju möjlighet att ta mig hem på natten om det skulle vara så.

• smultron smulan

Högbergarna>> Inte stör dina snarkningar inte. Själv sover jag uruselt när jag är borta hur som helst. För att fixa detta behöver jag ett bokningsnummer samt ditt namn -och det skulle vara för en natt, Lördagen, låter det bra?

• smultron smulan

Nu har jag ringt Fridhem. Vilken suck jag fick till svar när jag sa att det gällde sista helgen i Mars! Trodde hon skulle spy på mig genom luren.

Högbergarna>> Då blir det du och jag! Summan att betala är c:a 870 delat på två. Hon orkade inte riktigt lyssna på min utläggning om att jag inte behövde lakarn osv. Det ska bli så kul!

• smultron smulan

Oj va här händer grejer i trådarna! Jag hinner ju inte med för 5 öre.

Okej

Högbergarna>> Det var du och jag som skulle dela rum. Och nej jag har inte fått ett eget bokningsnummer. Bokningsnumret har jag dessutom inte skrivit ner. Ingen ordning på torpet.

Så jag skulle behöva nummret igen.

Och då var det ju helt plötsligt väldigt mycket plats i mitt dubbelrum!

• smultron smulan

Högbergarna>> Hur går det med att få skjuts? Tror du att du kan komma trots allt?

• smultron smulan

Högbergarna>> Jag har ringt Fridhem. Du behöver inte göra något och inte betala något :)

• smultron smulan
    Kicko skrev 2009-03-23 21:32:55 följande:
    Vi kanske ska undersöka saken.  men om nu Smultronsmulan slapp betala mer än för sig på sitt rum utan Högbergarna så kanske vi slipper betala mer själva. Den som kan åka kanske kan få ett mindre rum dess utom.  det är ju de ricktigt små som är fullbokade vad det verkar.
    Kicko>> Jag får betala för hela rummet. Men Karolina behöver inte betala någon avbokningsavgift. Det var så jag menade.
  • smultron smulan

En barnfri träff vore också super!!!!! Å åka båt är kul
    Däremot finns det ingen chans i världen att Mange skulle vara fit for fight dagen efter. Han blir sjukt dålig.

• smultron smulan

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men jag kommer ju ha ett stort rum utan massa packning.....

• smultron smulan
    Brooks skrev 2009-03-23 22:46:35 följande:
    Jag tänkte mest att du kommer kunna få sova ut helt ostörd - om det inte är lyhört då förståss.
    Jag sover asdåligt borta, nästan så jag skulle sova bättre med Josefin bredvid. Mitt eget lilla gosedjur :) Men jag tänkte också på att man kanske kan knöka in sig i mitt rum efter kl 23. Och då skulle Mange få komma å hämta henne sent på kvällen istället.
Svar på tråden Trådträff Mars 09