Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Trådträff Mars 09

Nu så... "hittade" jag tråden. Vill verkligen med!!! Just nu e det superfattigt eftersom ajg fick så lite denna månad.. Men jag inväntar VAB-dagarna... plus sångpengar.. Så ska jag nog ha råd. Iallafall med resan.. I värsta fall får jag sova över hos syster min då... Om pengarna inte räcker till hotell eller vad det nu blir... Någon som tittat på ngt billigt hotell??

• högbergarna

Camellis skrev 2008-12-30 22:39:55 följande:

Jag vet inte om man får göra så, men det blir billigare om man bokar som en person utan barn iom att man får betala frukost för ettåringen som knappast kommer att äta av frukosten. Blir också billigare att bo i enkelrum på de alternativ jag tittar på. (just nu söker jag på Destination Stockholm).
    Man borde kunna boka via telefon o då säga hur gammalt barnet är så att man slipper betala för frukosten för barnet??

Det e alltså lördagen vi ska träffas?? Å söndagen sen?? Plus hemfärd.. Ska kolla med storasyrran min.. Gissar att hon gärna träffar Knuten o mig eftersom det inte blir ofta.. Så Jag kanske åker upp tidigare.. Ska kolla SJ först..
  • högbergarna

Då vill jag oxå bo där!!! Tyvärr kan inte Knuten samsova med mig. Han sover bäst i sin säng.. Om jag ska söva honom i min så tar det flera timmar av skrik o klätter o så... Lägger jag honom i egen säng så... *poff* så somnar han!!

• högbergarna

Shit.. då måste jag boka snart oxå då... Får kolla hur man gör sen.. Knut behöver blöjbyte o sedan käk.. Å vi vuxna kanske ska äta idag oxå?!!

Jag både snarkar å stönar i sömnen så jag rekommenderar ingen att dela rum med mig! ;) Främst stönar jag o snarkar lite tyst men ibland inte alls.. Men plötsligt kan jag snarka till högt oxå.. Inte roligt ju!! Har trång näskanal eller vad det heter...

• högbergarna

Ni som bokat... Hur gör ni med frukost för barnen??!! Kan av ngn konstig anledning inte se hela blanketten där för bokningsförfrågan...

• högbergarna

Ok då gör jag oxå så... Knut äter oftast välling till frukost nuförtiden. Så smidigt.. Han äter själv i sin säng så jag hinner klä mig osv...

• högbergarna
    Såphia skrev 2009-01-01 20:55:32 följande:
    Jag klickade i de två dagarna, lakanpaketet och frukost. Antar att de räknat frukosten och lakanen för båda dagarna. Klickade nämligen inte i specifikt vilken dag jag skulle ha frukost eller lakan så att säga.
    Man behöver ju inte nya sängkläder dag två.. förhoppningsvis... Jag tänkte boka fredag till söndag o frukost ggr 2 plus sängkläder.. Blir så himla mycket packning om man ska ha med egna sängkläder!
  • högbergarna

Jag såg ingenstans att man kunde boka med eller utan fönster eller toa?!! Själv föredrar jag egen toa faktiskt.. Har problem att göra nr två på offentliga toaletter... Då håller jag mig istället o det blir ju inte bra. Hö hö hö!

• högbergarna

Shit idag måste jag ju boka vandrarhemmet. Risken e att ajg itne får plats annars. Undrar om man skriver spjälsäng i den rutan där för övrigt eller ad det står??! Skriver man in toa eller fönster på den oxå??

Svar på tråden Trådträff Mars 09