• Suwe

Trådträff Mars 09

Kicko: Jag har tänkt att komma också, men kommer ju inte sova över så jag är nog inte med på tacosen, men träffas gärna på eftermiddagen på lördagen. Tacosmiddagen låter lite farligt tycker jag Hehe verkar allt för sugen på min Oliver Nog för att han är god allt, men han ska inte ätas upp

• Suwe
    Kicko skrev 2009-03-16 22:15:25 följande:
    Jag har en väninna som ska bo på vandrarhemmet denna helgen jag har gett henne i uppdrag att kolla upp vad som finns i köket i grytväg.Jag uppfattade det som att folk skulle och shoppa på förmiddagen på lördagen och att under tiden skulle jag och Första åka och handla mat. och sen efter lunch skulle vi göra något i hopa allesammans men jag har kanske missuppfattat det helt.
    Så förstod jag också Hoppas det, för är det så att ingen har tid att träffas på lördag eftermiddag så är det inte så stor idé för mig som inte ska äta taccos att åka in   Anledningen till att jag inte är kvar till taccosen är att det blir så himla sent innan jag kommer hem eftersom jag inte ska sova på vandrarhemmet.
    Vi får helt enkelt hoppas på bra väder så vi kan träffas i någon park eller så. LITE dåligt väder har vi väl inte dött av heller, ut måste man ju liksom dessa dagar också
  • Suwe
    Jen ny skrev 2009-03-16 22:33:28 följande:
    Tid att träffas finns det ju. jag bara undrar om det är värt att pendla fram och tillbaka och göra en stor aktivitet av något...
    Ok, då förstår jag och håller helt med dig {#lang_emotions_laughing} Kan nog bli svårt att hinna.
  • Suwe

Kollade just på vandrarhemmets sida och det är tydligen 1,5 km från Centralen att gå om man nu vill det. Håller med Vildkorn om att jag skulle nog inte gå med all packning, men jag jobbade där förut och har för mig att promenaden till centralen tog ca 20 minuter.

• Suwe

Börjar också bli nervös för att träffa er alla, men det ska bli SUPERKUL!!!

Har inte bestämt om jag ska ta bilen eller tåget in än. Någon som vet något bra ställe att parkera på där i närheten? Vet att jag parkerat på Fleminggatan förut, har för mig att det var gratis på helgerna, men nu har jag ingen aning. Måste tänka efter, men det är faktiskt 5 år sedan jag jobbade där, herregud vad tiden går {#lang_emotions_surprised}

• Suwe
    Prommis: Tror inte du behöver överdragsbyxor, om du inte är väldigt frusen då Var rätt länge sedan jag använde mina och då bor jag 7-8 mil norr om Sthlm. Tycker det brukar räcka med långkalsonger och jeans för det mesta nu. Är ju på eftermiddagen vi ska vara ute oxå, så det borde (hoppas) inte vara så kallt.

Hoppas resan går bra för er alla som ska i väg i dag nu ÅH, SÅÅÅ KUUUL det ska bli att äntligen få träffa er!!!
  • Suwe

Håller också med. Var mycket lättare att hänga med då det bara var en tråd. Hinner aldrig med i alla tre trådar nu

• Suwe
    Vildkorn skrev 2009-03-27 11:51:21 följande:
    Självklart kommer du få läsa alla "kommer du ihåg...". Nu har Enya däckat i sängen så det är dags för mig att äta något och sen börja packa lite jag med. Blir att skiva lista på allt som ska med medan jag äter. Måste leta fram en bra väska som allt får plats i. Lycka till liksom! Packutrymmet under vagnen är urkasst tyvärr.
    Jag skulle ju kunna hjälpa dig med packningen dit. Tyvärr ska väl det mesta med hem också och då är jag ju inte kvar {#lang_emotions_undecided}
  • Suwe

När tänkte du åka in i morgon? Har funderat fram och tillbaka hur jag ska göra. Oliver äter oftast inte lunch förräns runt 13, sover innan. Tror jag åker in redan vid elvatiden så vi kan äta lunch när vi kommit fram. Till Vildkorn då

• Suwe
    Vildkorn skrev 2009-03-27 12:13:02 följande:
    KAMERA! Du får inte glömma kameran. *skriver genast upp på min egen lista* Gullig du är. Men jag åker ju in så tidigt. Är inne i stan redan 9.40. Och det är ju en hel del som ska med hem igen. Men förhoppningsvis är det ett gäng flaskor mindre att släpa då.
    Oj, det var tidigt! F har knappt träffat O den här veckan. Han har kommit hem när han somnat varje dag så jag gissar att han nog vill umgås med O mycket i morgon. Fredrik tycker O kan stanna hemma med honom, men nej det är klart att han ska träffa sina trådkompisar för första gången. Han får träffa pappa på söndag istället. 
Svar på tråden Trådträff Mars 09