• aesi

Trådträff Mars 09

Kommer om inget kommer ivägen

• aesi
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 
    Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah, Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    S o F - Vincent
    Jen ny - Lilly
    Linjo985 - Liv
    Camellis - Ellen
    Kickoman - Jonathan
    Aesi - Ida

Roligt roligt!!!!!!!!!!

Är det bestämt någon tid på något sätt? Jag tar tåget eller bilen, jag bor ju bara drygt 10 mil ifrån Stockholm
  • aesi

Ni Stockholmare ska ni också bo på hotellet/vandrarhemmet?

• aesi

Jen ny och Lycklig när ska ni bli vuxna och dricka kaffe

• aesi
    Vildkorn skrev 2009-03-08 19:44:12 följande:
    Gör som jag... avvakta till alla hitresande skrivit in sig. Då är det lättare att bestämma tid och plats. Så får alla vi 08:or anpassa oss efter det.
    Ja är det bestämt något? Jag räknar mig till er 08:or
  • aesi

Då kommer jag till eftermiddagen. Vi får bestämma vart vi ska ses, var ligger vandrarhemmet där vi ska äta är det tänkt?

• aesi

Var ligger vandrarhemmet? Som sydarna ska bo i? Är det någon som kollat att det är okej att alla kommer in där senare?

Ville bara planera lite hur jag ska göra nästa helg

• aesi

Det är alldeles riktigt jag hinner inte fl så mycket nu när man jobbar.

Hur många är det som kommer men inte ska sova över?

• aesi

Nu måste jag fråga igen och jag fick svaret sist också, men har glömt och inte skrivit upp {#lang_emotions_embarassed}

Vad hette vandrarhemmet där vi ska träffas vid 13?

• aesi

Jisses sånt snöfall det är, hoppas jag kan komma imorgon
    Är det mycket snö som kommer i S-holm så blir det ju stopp för folk i storstan kan ju inte köra om det kommit lite snö

Vi får se imorgon, är det för jäkligt så får jag ställa in tyvärr

• aesi
    Brooks skrev 2009-03-27 18:40:55 följande:
    Ja hejohå vad det snöar, tur man inte ska ut just nu. Dock lär jag ju få skrapa rutor och ha mig imorgon Liv har precis också badat - fat hon tycker nog i ärlighetens namn bättre om att duscha. Hon står ofta i badrummet vi har duschen i och pekar och låter glad typ.  Fast fördel badkar är att hon ofta får torkas med hårtorken efter  och det ääälskar hon och har gjort sedan hon var liten bäs jag tror att vi kommer att känna igen varandra utan problem, om inte annat så går det rätt fort innan allt sitter. Jag kommer nog var minst med mina 158cm tror jag
    Nej du jag är minst med mina 156,5
  • aesi
    Vildkorn skrev 2009-03-27 19:05:14 följande:
    Den där ,5 är viktig va?
    Kanon viktig
  • aesi

vad hette lekparken ifall jag blir sen imorgon. Ska försöka vara där till 13 men ifall det är nått på vägen?

• aesi
    Vildkorn skrev 2009-03-27 19:35:24 följande:
    Sikta in dig på Rålambshovsparken.Nu ska jag tona håret och sen duscha. Vill ju se finalen i Let's Dance också. Och så ska det packas klart.
    Tack då ska jag hitta er om jag skulle bli sen
  • aesi
    Camellis skrev 2009-03-27 19:54:39 följande:
    Linjo - Jag är också 158 cm! Men vi är ju lååååånga om man jämför med aesi då. Sthlmfilur - Jag är 34. Gammal och grå.
    Ja det är ni
  • aesi

Nej nu ska jag ta och umgås lite med sambon

• aesi

Roligt att träffa alla

Nu sitter ni säkert och äter och dricker gott, skål på er och hoppas ni får en trevlig fortsatt träff {#lang_emotions_cheers}

Svar på tråden Trådträff Mars 09