Trådträff Mars 09
Hej tjejer, har försökt läsa ikapp men jag pallar inte :)
Vad har ni bestämt? Tycker mig förstå att ni bokat stort :D men var?
Hej tjejer, har försökt läsa ikapp men jag pallar inte :)
Vad har ni bestämt? Tycker mig förstå att ni bokat stort :D men var?
Vilket mysigt vandrarhem ni hittade! Känner mig lite splittrad nu. Manges föräldrar kommer ner 25-29 för å träffa Josefin. Men det var ju en impulsgrej från deras sida och vi har ju bestämt detta sedan länge... Det kanske inte ens finns plats på vandrarhemmet för mig och Josefin längre, sent ute som jag är.
Jag delar gärna rum med någon om det finns plats. Josefin får sova hemma.
Vildkorn skrev 2009-01-17 21:20:07 följande:
Lycklig och kicko>>Är det säkert att jag får plats? Jag har ju möjlighet att ta mig hem på natten om det skulle vara så.
Högbergarna>> Inte stör dina snarkningar inte. Själv sover jag uruselt när jag är borta hur som helst. För att fixa detta behöver jag ett bokningsnummer samt ditt namn -och det skulle vara för en natt, Lördagen, låter det bra?
Nu har jag ringt Fridhem. Vilken suck jag fick till svar när jag sa att det gällde sista helgen i Mars! Trodde hon skulle spy på mig genom luren.
Högbergarna>> Då blir det du och jag! Summan att betala är c:a 870 delat på två. Hon orkade inte riktigt lyssna på min utläggning om att jag inte behövde lakarn osv. Det ska bli så kul!
Oj va här händer grejer i trådarna! Jag hinner ju inte med för 5 öre.
Okej
Högbergarna>> Det var du och jag som skulle dela rum. Och nej jag har inte fått ett eget bokningsnummer. Bokningsnumret har jag dessutom inte skrivit ner. Ingen ordning på torpet.
Så jag skulle behöva nummret igen.
Och då var det ju helt plötsligt väldigt mycket plats i mitt dubbelrum!
Jag vill ha nachos till ;)
Jag anpassar mig :)
Högbergarna>> Hur går det med att få skjuts? Tror du att du kan komma trots allt?
Högbergarna>> Jag har ringt Fridhem. Du behöver inte göra något och inte betala något :)
En barnfri träff vore också super!!!!! Å åka båt är kul
Däremot finns det ingen chans i världen att Mange skulle vara fit for fight dagen efter. Han blir sjukt dålig.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men jag kommer ju ha ett stort rum utan massa packning.....