• Brooks

Trådträff Mars 09

*lol*

Om det är bemannat dygnet runt så ökar det ju risken att vi blir upptäckta och får däng!
    Tur det finns en polis med då så det inte går överstyr

Men du vildkorn, vad säger du?
    Ska vi boka in oss också så vi inte missar toavinet?

• Brooks
    Svar på #486

Spelar absolut ingen roll.
    Nu vet jag ju inte hur landet ligger om tre månader. Om Livsan slutat samsova (haha, troooligt liksom, med tanke på hur mycket hon gillar det! ) så får jag väl släpa med någon liten madrass till henne på golvet. Alternativt så lämnar jag henne hemma med sin pappa så att jag får vara barnfri på kvällen/natten

• Brooks
    Svar på #494
    fixar.
    dubbelrum
    med frukost för oss
    inga sängkläder?
  • Brooks

Vildkorn: Nu är vårt boende bokat!
    Jag struntade i sängkläderna för som sagt lite lakan och örngott är inte så jobbigt att ta med sig för oss som inte åker så långt

• Brooks
    Camellis skrev 2009-01-01 22:13:24 följande:
    Vad det ska bli roligt att se alla live! Har ju sett en del av er på bild, men andra har jag nog bara egenpåhittade bilder i skallen på. Vet inte om jag sett nån bild på Linjo, Aesi eller prommis t.ex. Eller har jag det?
    Finns bild på mig i min blogg
    Kicko skrev 2009-01-01 22:10:02 följande:
    Självklart vi väntar på vår nygifta väninna Stockholmare ge oss en lätthittad mötesplats.
    Har ni tänkt att gå eller åka tunnelbana till vandrarhemmet?
  • Brooks
    Camellis skrev 2009-01-01 22:24:50 följande:
    GOD NATT!!! (för i helvete, ska det vara så jäkla svårt att gå och lägga sig!!!)
    Bara om man har dålig karaktär
    Men om du ber sambon dra ut routern så kommer du nog in säng snabbare
  • Brooks

Tråkigt med sängarna!
    Jag har inte ens en resesäng eftersom Liv och jag alltid sover tillsammans efter halva natten ändå, så jag kan inte ta med någon. Annars så är det väl bara Aesi som kommer med bil som kanske skulle kunna få med en säng, både jag och vildkorn kommer ju med tåg in till stan också.
    Men det löser sig väl alltid, man kan väl boka en extrasäng och bara lägga madrassen på golvet och låta barnen sova på den om det inte går i sängen.
    Har ingen aning om hur vild Liv kommer vara i slutet av Mars nu liksom

• Brooks

Mycket trådar har man som ligger där och skräpar

Jag har också bredband och mobil som löneförmåner.

Sängproblemen tror jag fortfarande vi kan lösa med madrasser på golvet, i värsta fall får man väl fixa en liten luftmadrass och släpa med sig.

Svar på tråden Trådträff Mars 09