• sunshine82

Då va Emmaljunga Nitro City beställd, vad tycker ni om den??

Hej!

Nu har vi beställt Emmaljunga Nitro City, den med svängbara framhjul. Någon som äger en sådan vagn eller som har en liknande vagn med svängbara framhjul? Hur är den att köra utomhus? Man har ju bara provat i affären och där går det ju hur lätt som helst att köra den. Den svänger så himla lätt så har svårt att tänka mig att ha en vagn utan svängbara hjul.

där vi bor är alla gångvägar ect asfalterade så vi kommer mest gå på asfalt, kan väl hända att man går på sådana där mindre vägar som är hårt packad sand eller vad det är (landsvägar) men inget måste.
    Bor på västkusten, så det är sällan det är snö här heller, om det kommer så ligger det ju inte så länge, och dom plogar bra här.

Så det borde väl vara ett bra köp för ens behov??
    Kommer nog gå mkt på torget o strosa och fika med  bebisen och prommenader runt om i områderna här på asfalt.

• Svar på tråden Då va Emmaljunga Nitro City beställd, vad tycker ni om den??
  • tulle17

Den är underbar att köra.Fungerar även bra i snö.

• sunshine82

Ingen mer som har en sådan vagn eller liknande?

• Anin

jag har en nitro..ÄLSKAR den! lätt att köra, lätt att lyfta! mitt enda problem är riktigt blåsig dagar..då får man hålla i den.

• sunshine82

Tack för svaren! Jag tror och hoppas att jag blir nöjd!

• Zelmilainen
    tulle17 skrev 2008-12-29 15:57:43 följande:
    Den är underbar att köra.Fungerar även bra i snö.
    vet du hur den är i terräng? hur mkt snö fungerar den att köra i?
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • sunshine82

Någon mer som har nått att säga om nitron?

• Stargirl

Jag skulle inte räkna med allt för mycket snö. Jag skulle välja en vagn som Bugaboo där man kan byta ut framhjulen mot stora terränghjul om det nu kommer massa snö lr om man vill gå i tuffare terräng.

• Zelmilainen
    Stargirl skrev 2009-01-07 17:49:38 följande:
    Jag skulle inte räkna med allt för mycket snö. Jag skulle välja en vagn som Bugaboo där man kan byta ut framhjulen mot stora terränghjul om det nu kommer massa snö lr om man vill gå i tuffare terräng.
    men om man inte alls gillar den designen alls utan gillar emmaljungas då:.. *L* därför kan det va bra att veta hur även denna vagn ter sig i terräng och snö. =)
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • sunshine82

Jag vill ha en Emmaljunga, och vi har redan beställt en Emmaljunga Nitro City. Tror vi kommer bli nöjda med den.

Svar på tråden Då va Emmaljunga Nitro City beställd, vad tycker ni om den??