• Miraklet09

Jag blir så trött... del 3

hej jah har inte fått min mens ÄNNU

den är ca 4-5 dagar sen, den ska ju bli regelbunden när ja gåt ner i vikt
     visseligen har ja inte  vart nyttig på några dagar, suckar

E
  • Miraklet09

Hej tjejer

idag är en ångestfyld dag..
     usha vart hos släkten för länge

Fortf ingen mens, vad e detta
     haft mens liknande känsla i 1-2 veckor nu... känns obehagligt..
     ja vill bara ha röda tanten nu,,, tror inte jag är gravid ändå

E
  • Miraklet09
    augustibruden skrev 2008-12-30 12:20:30 följande:
    Pinguliny: Ska du inte testa för säkerhets skull? Tråden är ju inne i värsta flytet nu ju!!Läste om din otroliga viktnedgång!! Själv ska jag ta tag i den biten direkt efter Nyår. Vill gå ner ca 10 kg för att känna mig nöjd men helst 15.
     Jag vågar verkligen inte, så jädrans feg.. osså känns det ej rätt, om det är positivt för en gång skull kan ja inte hålla truten och försäger mig till min man i telen, haha..
     drömma får man ju

Jag vet inte tror jag fegar för jag inte vill se dem där minusen som förföljer mig,
     inga tecken på grav :-/

Tack men nu ha ja varit onyttig i flera dagar, så nu får man ta tag i det igen,
     denna veckan skulle ju ig ner till 68.8kg nu väger jag ca 69.3kg, så neråt går det iaf

jag är hos min syrra i halmstad, passar hennes lägenhet, s¨å testade jag hennes Medium kläder, typ tröjorna, och dra på trissor

DET PASSADE, det satt tillomed inte så jädrans tajt som det annats gör..
     fan vika snygga kl'der hon har... suck, avis

ska ringa henne sen o fråga om jka kan få hennes jacka ja hade på mig igår
     och hennes andra kofta, men hon gilla nog dem med.. men dame dem satt så fint
     det stör mig

Hahahaha, så nu har jag troligen Medium i tröjor hoppas jag, iaf i några
     och fortf xl-L i byxor, men neråt går det UNDERBART..

du kommer med klara dt

10kg går lätt ner, snart är du där

kram,a om
    E
  • Miraklet09
    Solkattan skrev 2008-12-30 14:27:09 följande:
    Hej alla!Va bra att du startade en ny tråd Chanell! ...Hoppas man fortfarande är välkommen fast man fått det efterlängtade plusset... ska ju som sagt va försöka att inte bli alltför stönig. Utan vill så himla gärna vara med och "se" när Ni andra också plussar.. .. för det SKA ni göra!!!Förkylningen börjar släppa greppet lite grann här. Fast sambon har ändå avbokat oss ifrån nyårsfesten. Skönt! Är så himla nojig hela tiden. Kan inte riktigt släpa det här med utomkvedshavandeskap. Har haft ett sånt tidigare som var riktigt läskigt. Akutoperation och inlagd på sjukhus i omgångar innan de hittade "felet". Fick faktiskt journalen hemskickad ifrån den händelsen. Och bläddrade igenom den. Hittade att jag redan i vecka 5 fick blodiga flytningar o ont. Och nu är jag inne i vecka 7. Hoppas så att det gått bra denna gång... vill inte tillbringa nyåret eller trettondagsafton på sjukan... .Hoppas Ni andra får ett riktigt trevligt nyårsfirande...  (alkoholfri för min del då...).//Solkatta
     hej vännen kära du du ska  inte känna så..

bara roligt att ni som plussar kikar in, så vi inte känner oss bortglömda..
     det tar bara lite extra tid för oss att jona er, men vi ska komma till er snart

tror du bara ska släppa det och bara njuta nu, njut av magen och bebisen..

krama om dig
    E
  • Miraklet09

solkatta tack vännem, suger åt mig

menm ja vet inte, nya beräkningar jag såg,

mensen tecken på men s,. slem blod 22/12
     mens värk som tusen samma dag, yttest lite blod

kom mer blod den 26-28 o sedan slut

min gyn ber mig räkna från den dagen ja bläder merst, men stämmer verkligen det

jag börjat tvivla ju :-/        förvirrad, om från detta datum har det bara gått
     34 dagar idag och 35 imorgon...

E
  • Miraklet09
    Prisssan skrev 2008-12-31 08:26:47 följande:
    Morrron och välkomna ni nya. Skönt med andra som inte orkar se världen ur ett rosa fluffigt ljus och vara så positiva hela tiden.Om någon aldrig händer och man väntar och väntar... måste man vara positiv då? Nej, knappast.
     nej precis, känner sådär inför det nya året
     samma visa som andra år, hopp förtvivlan osv.
     men detta året har flugit iväg typ ju :-/
    E
  • Miraklet09

gott nytt åt alla..

idag stog vågen stilla på 69.0 iaf 2 gram ifrån veckans mål

E
  • Miraklet09

ja börjar känna mer och emr av tant röd

E
  • Miraklet09

Jaha ingen tant röd fortf

E
  • Miraklet09

hej tjejer

jag tror att ja vågar mig på att ja vägde 9.9kg minus imorse, inte helt hundra
     att det kommer bli det imorgon med , men hoppas på det

bmi på 30.2 så snart så är jag närma delmålet känns så skönt

E
Svar på tråden Jag blir så trött... del 3