• Tess the mess

Hur är det att bo i Nacka nuförtiden?

Är uppvuxen på Värmdö och hade hyfsad koll även på Nacka tills för typ 10 år sedan. Nu funderar vi på att flytta tillbaka till Nacka/Värmdötrakterna och skulle vilja ha en status Vilka Nacka-områden ska man undvika? Någon som bor i Nacka och trivs?

• Svar på tråden Hur är det att bo i Nacka nuförtiden?
  • Tecken

Det beror ju på vilken del av Nacka? Nacka är rätt stort... Var hade ni tänkt flytta?

• Tess the mess

Har ingen plan för det än, kan tänka mig i princip hela Nacka, utom Orminge centrum eller Fiskis. Nacka är enormt, jag undrar lite om områdena är ungefär som de var för 10 år sen

• häxvrål

Jag vet inte alls om områdena är som för 10 år sedan, så länge har jag inte bott här... Men vi bor i Lännersta och det är fint.

• Ina Scot

Jag bor i Nacka (inflyttad från småland), fast i Älta och det är väl åt fel håll för dig. Men jag trivs. Nära till allt, men ändå naturen inpå knuten.

• Tess the mess

Lännersta har ju fina hus, det har jag sett Är det bra kommunikationer dit? Och Älta har jag inte tänkt på, det är ju jättenära Hellasgården och skulle passa oss perfekt eftersom vi ändå är där titt som tätt

Svar på tråden Hur är det att bo i Nacka nuförtiden?