Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Moderkaksprov!

mmm, enilorac...är det inget kromosomfel så känns det ju rätt så omöjligt att det går vidare, i arv...så du behöver nog inte oroa dig!

• MallaMojs

enilorac...prata med din bm om din oro, så skickar hon säääkert en remiss till ks om hon anser att det är nödvändigt...men har man inte kollat va d e för "fel" på din sambos syster då?

• MallaMojs

aha...tror inte att d kan skicka remiss om du inte vet va som e felet liksom, men kanske att d kan få fram hennes journal...ja vet inte! i mitt fall så visste knappt ja va som va fel, bara att något va fel...tillbaka i släkten...men d fixade en remiss till ks, och där visste d ju va felet va och vilka prover som behövdes ta å så...men ujuj, denna väntan är helt olidlig!!!

• MallaMojs

haha...näe, neavida...du e ingen besserwizzer...du e ju proffs på detta! tack för att vi får ha dig i tråden, tjejen

• MallaMojs

men va faaan, ja å annhan som hade värsta teorin ju, om att vi skulle till samma människa...hmm, du e liiite för proffsig, neavida...haha, just kidding!!! är det bui du ska till, nea??

• MallaMojs

Markos heter han väl?? å strunt samma, bara ja å annhan som hade en teori, men nejnej, d är inte samma person

• MallaMojs

ahh, härligt att man blir sååå lugnad på den här tråden...hehe, nooot! ajajaj, varför har vi alla moderkakan i bakvägg å alla ska vi göra provet, no good, not fair! jävla skit asså! hoppas iaf att min kanske har flyttat på sig litegranna när ja ska dit nästa gång...för det kan den väl???

• MallaMojs

mmm, inte stressa tjejen!!! men nu e ju provet avklarat för dig iaf...hur lång tid skulle d ta å få svar för dig då ungefär...eller för er kanske jag ska säga ??

• MallaMojs

men nu har d väl gått en vecka, annhan??

imorrn e d dax för mig, hoppas jag...håll tummarna!!!

• MallaMojs

mmm, d kommer säkert gå jättebra, men just nu så måste ja få "panika" lite, hehe... berättar imorrn hur det gick

• MallaMojs

haha, hela mitt liv måste vara något sorts skämt...pallar inte mer! för andra gången va ja idag på huddinge å försökte ta provet...men det gååår helt enkelt inte... Så nu e nästa steg, OM det nu går, fostervattenprov om TRE veckor...fattar ni...TRE veckor??? helt knäckt asså!

• MallaMojs

sådär ja...nu va iaf ja klar me själva provtagningen! Ujuj, jag tyckte d va lite scary å ta provet, men d gjorde ju inte superont Snabb könsbestämning nu, så får vi veta på fredag vilket kön d e... Flicka då är d luuugnt, annars går d vidare me analysen! Håll tummen för oss!

• MallaMojs

Smilla...han som tog mitt prov, på Huddinge, räknade till sex, sen va d klart Kanske har missat en del i denhär tråden som ja inte följt slaviskt eftersom ja misslyckats att ta provet två gånger...men varför tog du mkp? Jag tog ju FÖR ATT könet är viktigt för att det ska bli ett friskt barn, så jag tycker inte att det är konstigt...och är "glad" att abortgränsen inte är passerad då jag potentiellt har ett mycket sjukt barn i min mage

• MallaMojs

smilla...tog inte alls illa vid mig, bara lämnade min syn på saken tänkte om du kanske inte tänkt så liksom så aaabsolut inge illa menat!

huuua mig, skulle aldrig göra det där provet "frivilligt"...men d e ju bra om man törs, jag tyckte det va läskigt värre! hoppas våra bebbar mår bra iaf!!! vi kan ju följas åt på tråden här å se hur det går för alla...för de som vill?!!

*kramas*

• MallaMojs

smilla!
    Alltså risken av själva provet är ju sååå liten, knappt en procent eller så...så d tycker ja inte alls att du ska oroa dig för!!! Sluta genast upp!!! Men ja tycker att det är strongt av dig att göra det, lite modigt så... Jag skulle aldrig våga göra det annars...men så är ju jag mer en sån som "ahh, det man inte vet mår man inte dåligt av"...hmm, pissig attityd ja vet... Men just i mitt fall nu så kändes det så pass allvarligt så ja va tvungen Menmen, inget att göra nu, det går säkert vägen, för oss båda *håller tummen*

Svar på tråden Moderkaksprov!