Inlägg från: EowynAurora |Visa alla inlägg
  • EowynAurora

Lokatt skrev 2008-12-30 23:20:40 följande:

EowynAurora skrev 2008-12-30 23:11:03 följande:
    ligger på tradera oxå!
    aahh där hittade jag den...men den ligger för samma pris där oxå?! d får hon ändå aldrig...eller?
  • EowynAurora
    spuff skrev 2009-01-01 20:35:32 följande:
    www.blocket.se/vi/19102419.htm visst är chassit likadant? Men din liggdel är ju mer originell.
    appropå vagnen i den här länken...vad ser d ut o vara för mönster inuti? kan d vara fjärilar eller nåt annat?
  • EowynAurora

MissMio skrev 2009-01-02 16:58:46 följande:

Har lagt själva vindskyddet i blöt med lite varmt vatten och gul såpa nu...... Tänkte kolla om det hjälper, i så fall kan jag ge hela vagnen en omgång av det!!! Sufletten är nitad och jag hoppas kunna tvätta allt i alla fall, utan att behöva borra ur dem och sedan nita om allt.... Det känns lite som överkurs! Nu har jag skickat gubben till att köpa både svinto och JIF, tänkte ge chassit en omgång av JIF först, sedan svinto om det behövs!!!Kom på att det är hög tid att börja, det är inte mer än 8 veckor kvar och jag har lite som jag vill ordna med. Behöver ju inte göra allt den sista veckan, även om det är typiskt mig!!! Vanish skrev Du, bettzen, är det den rosa burken som Du menar?! Kan det ta bort lukt oxå?! Eller det var mer för smuts i allmänhet som Du tänkte?!?!
    vilket jättebra tips, d ska jag försöka med oxå men vill nog vara säker på att jag inte gör nåt dumt först innan jag slänger den i blöt.
    den e inte gjord i nåt tyg iaf d e t.om JAG säker på men d känns som lite halvsträvt plastigt material ungefär.
    kan du hjälpa mig tror du? (eller nån annan kunnig?) det gäller emmaljungan i mitt galleri(den vita awn e inte min).
  • EowynAurora
    jagäraf skrev 2009-01-04 13:28:16 följande:
    www.tradera.com/Vintage-70-tal-Emmaljunga-sit...Vet inte riktigt men jag tycker att många går ut lite för högt som utropspris. Man tappar liksom lusten direkt?
    jag håller med dig. dom hade väl tjänat mer på affären om dom haft lågt utrop?
    men d var en väldigt fin vagn e d inte nån här inne som har en liggvagn i liknande färg/material?
Svar på tråden Retrovagntråden 14