Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK

Retrovagntråden 14

jagäraf skrev 2009-01-08 18:16:55 följande:
    Jaha, är det någon mer än jag som vet vilken vagn Abba-Agnetha och Björn hade till sitt första barn, fött 1973? Och hur vet jag det?Jo, i julklapp fick jag en bok av min man = ABBA, the story. Jättebra bok, har kanske läst 100 sidor. Så plötsligt kommer ett antal sidor med bilder och på en av bilderna poserar Björn och Agnetha i en skog med sin fina vagn = en mörkblå Mothercare, mycket lik den jag har. Fast min är enl uppgift från 1980 och det här var som sagt 1973. Och Alexxia, samma fula vita varukorg även på deras så det kanske bara är att svälja hårt och köra vagnen som original med den korgen.Skulle gärna vilja skanna in bilden och sätta in här men jag vet inte vilka regler som gäller runt sånt?
    Åhhhh jag vill se!!! Hmm... om Abba kan ha vit ful varukorg så kanske jag kan... *funderar*
  • AlexandraK

Hittade kvittot och funderar på om jag inte ska lämna tillbaka den dyra skötväskan! Ni får hjälpa mig! Ska ta foto o lägga upp så får ni rösta!

• AlexandraK

Som ni förstår är den första bilden på den nya skötväskan för 600 kr. Den andra köpte jag för 25 kr. Ska jag behålla den nya skötväskan? Eller lämna tillbaka den och köra fullt ut med den rutiga?
  • AlexandraK
    jagäraf skrev 2009-01-08 19:31:29 följande:
    Jag tycker den rutiga loppmarknadsväskan är toppen! Hur den andra kan vara värd sina 600:- har jag mycket svårt att förstå?
    Fattar inte jag heller. Men det var de enda jag hittade som passade till vagnen.
  • AlexandraK
    jagäraf skrev 2009-01-08 19:44:35 följande:
    Kortet är taget på min 7-årsdag och jag tror jag fick vagnen då. Hade kvar den till våren 2000 då min sons kompis kom på att han, min son och min dotter skulle ta varsin dockvagn (alla mina tre retrodockvagnar från 60-talet) och åka full fart nerför en backe. Alla vagnarna slutade på tippen efter den
    Förvånad VAD GJORDE DU DÅ?!
Svar på tråden Retrovagntråden 14