Inlägg från: Myrkryp |Visa alla inlägg
  • Myrkryp

Retrovagntråden 14

Tessax skrev 2009-01-14 18:04:49 följande:

Det står att chassit är lagat, en sån vagn skulle inte jag våga ha. Och jag tycker att det är alldeles för dyrt för en vagn som är blekt och har lagat chassi....
    ..
    Helt sant angående både chassi och pris...men...den ÄR söt
  • Myrkryp

Wohooo! Bästa lunchpresenten: postavi =) Min fina liggdel har äntrat sitt hem, dock hinner jag inte klappa så noga på den nu - återkommer i eftermiddag.

Tessax skrev 2009-01-15 11:46:19 följande:
    Kolla denna *suck* bp3.blogger.com/_UuAEkzGOZpk/SHUIb05NM2I/AAAA...
    (det är ju en SÅN, det är ju precis en sån som ligger på mitt vardagsrumsgolv, den ska bara få lite myrkrypkärlek)
  • Myrkryp

Nemia noj skrev 2009-02-01 20:13:37 följande:

www.blocket.se/vi/20093829.htm Jag ska lägga pengar på en ny häst, så denna delar jag med mig av fast jag gärna vill kliar i fingrarna så skyda er hehe *ASG*
    Det är ju precis en sån liggdel som jag har...men med svarta däck och svart "handtag" på chassit istället för vitt (svart är snyggare om ni frågar mig, för de vita däcken syns ju smutsen på).
  • Myrkryp

Garageänkan skrev 2009-02-04 21:04:11 följande:

Boothwalker skrev 2009-02-04 21:03:11 följande:
    Haha haha fan vad roliga ni är jag är med och betalar om det blir av men då måste det upp på youtube så man kan kolla att de är sant
    Jag är beredd att bidra med en slant eller två för sakens skull jag med!

ps. MÅSTE få outa det nånstans annars spricker jag: positivt test, toktidigt men nu är jag med i matchen igen!
  • Myrkryp

tacktacktack *gör små piruetter* (för denna gången ska det bli en levande bebis i slutändan)

• Myrkryp
    AlexandraK skrev 2009-02-08 20:21:19 följande:
    Hej svej allihopa. Vet ni vad jag fick med mig från bb idag?! EN BEBIS! *överlycklig* Världens finaste lilla flicka på 3260 g, 49 lång. Helt underbar! Jag åkte in torsdagmorgon 4.30, kl 8.55 var hon ute.
    GRAAAAAAAATTIIIIIS!!!!
Svar på tråden Retrovagntråden 14