• maneten

"trötthetskänsla" på vänster sida, bakom revbenen....

Vad kan det vara, ska ta upp det med BM men det är nån vecka till nästa besök coh jag är nyfiken. Jag känner liksom en trötthetsliknande känsla långt nere ungefär där revbenen slutar, på framsidan av kroppen. Ofta när jag suttit länge och lite obekvämt. Det är alltså inte direkt smärta utan snarare som när man har träningsvärk eller är utmattad i en muskel. Bara på vänster sida och det är inte alltid där utan kommer ofta på kvällen.

Nån som haft liknande besvär?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-01 22:49:49:
    Är i vecka 18 kan tilläggas!

• Svar på tråden "trötthetskänsla" på vänster sida, bakom revbenen....
  • mussukka

Hmm det där låter lite likt det jag har haft..men jag hade d lite ovanför:/

Vet inte alls vad det kan vara..

• LinaåBullen

Så har jag fast bak på ryggen på sidan på fläsket eller vad man ska säga precis där revbenen slutar .. min BM trodde att det var så för det töjer på sig i ligemnten

• maneten

Jag har vid nåt tillfälle känt liknande känsla på baksidan av ryggen när jag suttit "fel" då har jag tagit en kudde och satt i svanke så blev det bättre. Det är så irriterande känsla för det är en sån enerverande känsla, jag vill bara röra mig för att slippa känna den (iofs det kanske är bra?)

• LinaåBullen

maneten skönt att höra att man inte e ensam i alf *s*

• maneten

Jo precis man känner sig mer "normal" när man ser andra som haft samma problem... man känner mkt skumma saker.

• maneten

Ligamenten tycks vara roten till ALLT det onda

Svar på tråden "trötthetskänsla" på vänster sida, bakom revbenen....