• Anonym (orgasm)

Min första fontänorgasm...

Igår gav min kille mig min första fontänorgasm! Det var en ganska häftig känsla. Helt annorlunda än mina "vanliga" orgasmer.

Killen har ett tag försökt ge mig fontänorgasmer men det har inte lyckats. Jag har troligtvis inte varit tillräckligt avslappnad och vågat släppa loss trots att det har varit ganska nära några gånger.

Ni som har fått fontänorgasmer, hur gick det till när ni fick er första? "Jagade" ni den eller fick ni den helt oväntat?

Ni killar som ger era tejer fontänorgasmer, märker ni att det är på gång och i så fall hur?

Berätta gärna om era erfarenheter, det skulle vara intressant att veta hur många vi är som njuter av dessa fantastiska orgasmer...

• Svar på tråden Min första fontänorgasm...
  • Anonym (=))

Gratttis!!!!

Min första fick jag när jag satt hukad över min killes annsikte och han slickade mig, jag nästan dränkte honom *ler*.
    Sen dess försöker han maniskt framkalla dom, ibland funkar det inte alls och ibland kommer dom på noll tid.
    Han uppskattar dom betydligt mer än vad jag gör men sköna är dom.

• Anonym

Grattis försöker få egna fontänorgasmer men ej lyckats

• Fruntimre

vi hade också testat några gånger men inte på allvar direkt sen helt plötsligt kom det. Nu kan jag styra det ganska bra, vi har lärt oss preci hur vi ska göra så ibland satsar vi på sånna och ibland vanliga. Riktigt häftig känsla och det uppskattas mycket av karlarna:) vi ska vara stolta vi som kan, tydligen är det ju ovanligt.. hehe

• Anonym (orgasm)

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-31 17:59:22 följande:

HUr bar han sig åt?
    Han gav mig först en vanlig orgasm för att vara säker på att jag var tillräckligt upphetsad, sedan började han massera främre slidväggen där G-punkten finns. Han masserade med "kom-hit" rörelse och fick ta i väldigt hårt! Han var nästan orolig för att jag skulle gå sönder, så hårt masserade han Dessutom så berättade ju jag förståss när han hittade rätta punkten.

Killen berättade senare att just som det gick för mig, så svällde G-punktsområdet upp väldigt mycket och då började det först rinna ur mig, och sedan en riktigt ordentlig stråle som blötte ner halva hans underarm.
  • Anonym (orgasm)

Fruntimre skrev 2008-12-31 21:47:46 följande:

vi hade också testat några gånger men inte på allvar direkt sen helt plötsligt kom det. Nu kan jag styra det ganska bra, vi har lärt oss preci hur vi ska göra så ibland satsar vi på sånna och ibland vanliga. Riktigt häftig känsla och det uppskattas mycket av karlarna:) vi ska vara stolta vi som kan, tydligen är det ju ovanligt.. hehe
    Det stämmer vekligen att karlarna uppskattar det Åtminstone min kille var nästan i extas p.g.a. vad han hade gett mig. Det är dessutom han som från början var mest intresserad av fontänorgasmer och mera insatt i hur det funkar
  • Anonym (En till!!)

För mig kom det som en överraskning... ja en trevlig såda såklart!!
    Jag va inte alls beredd på den, och efteråt va jag som ett streck i ansiktet, fattade ingenting och skämdes som en tok.. trode min man skulle bli superavtänd
    Men tvärtom, han älskar det!!!
    Kan tillägga att man sover sjukt bra efter en sån orgasm

Jag kan inte styra dom alls, och det är bara min man som kan få fram dom... jag kan inte på egenhand alltså...

• love 69

Jag blev helt chockad när jag fick fontänorgasm. Jag kommer typ ALDRIG annars, och helt plötsligt sprutade det ur mig. Killen tyckte att det var skithäftigt och jag bara höll emot, chockad som jag var. Han gav mig flera på raken, och jag höll emot varje gång. Det gjorde ONT! Mina andra kk's blev avis för att killen lyckades, och ser fram emot att försöka själva...

Svar på tråden Min första fontänorgasm...