Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (orgasm)

Min första fontänorgasm...

Igår gav min kille mig min första fontänorgasm! Det var en ganska häftig känsla. Helt annorlunda än mina "vanliga" orgasmer.

Killen har ett tag försökt ge mig fontänorgasmer men det har inte lyckats. Jag har troligtvis inte varit tillräckligt avslappnad och vågat släppa loss trots att det har varit ganska nära några gånger.

Ni som har fått fontänorgasmer, hur gick det till när ni fick er första? "Jagade" ni den eller fick ni den helt oväntat?

Ni killar som ger era tejer fontänorgasmer, märker ni att det är på gång och i så fall hur?

Berätta gärna om era erfarenheter, det skulle vara intressant att veta hur många vi är som njuter av dessa fantastiska orgasmer...

• Svar på tråden Min första fontänorgasm...
  • Anonym

Är det någon som lyckats få fontänorgasm på egen hand? Alltså utan hjälp av någon kille/tjej?

• Fruntimre
    Svar på #8
    ja precis, det gör ju saken ännu bättre:P se deras reaktioner.. hehe..

'ovan' : jag har fått det själv fleeera gånger, både med och utan verktyg.
  • Anonym

Fruntimre skrev 2009-01-01 19:46:49 följande:

Svar på #8ja precis, det gör ju saken ännu bättre:P se deras reaktioner.. hehe..'ovan' : jag har fått det själv fleeera gånger, både med och utan verktyg.
    Hur gör du då? Gärna så ingående tips som möjligt för att jag själv ska kunna lyckas
  • Anonym (jaaa)

Anonym skrev 2009-01-01 14:11:48 följande:

Är det någon som lyckats få fontänorgasm på egen hand? Alltså utan hjälp av någon kille/tjej?
    ja flera gånger på egen hand och med partner, plastad frotte under är ett tips.
  • Fruntimre

svårt att beskriva direkt sådär, bara man hittar rätt punkt sen är det bara att köra på så att säga. Du kan ju söka på google för mer info vart punkten sitter. Gäller bara att lära känna sin egen kropp så att säga:P

• Anonym (avundsjuk)

Fruntimre skrev 2009-01-01 22:46:56 följande:

svårt att beskriva direkt sådär, bara man hittar rätt punkt sen är det bara att köra på så att säga. Du kan ju söka på google för mer info vart punkten sitter. Gäller bara att lära känna sin egen kropp så att säga:P
    Jag har funderat så på hur man ska gå tillväga för att få fontänorgasm själv.
    Ni som lyckats, har ni använt något "hjälpmedel". typ dildo eller är det bara fingrarna som använts?
  • Anonym (Me too)

Fick min första riktiga fontänorgasm för ungefär en vecka sedan. Vi har länge "jagat" den och försökt på många sätt och vis. Min kille gör också "kom hit" rörelse som du kallade den =). Ett tips ifrån mig är att sitta upp, eller ja nästan sitta upp. Har tidigare legat ner och då har det inte hänt men när jag satte mig upp så sprutade det och inte bara en gång utan måååånga gånger =). När det väl var igång så fortsatte det bara. Och ja killen blev som tokig han med =).

• Anonym (Me too)

Du har en länk högre upp i tråden angående det =).

• Anonym (vill med)

Står bara infon på engelska?

• SCSI

Ett tips är att hålla emot på utsidan - lägg ett par fingrar eller en hand ovanför venusberget och tryck emot killens fingrar.
    Jag kan få fontänorgasm genom att bara trycka/massera från utsidan, men det är inte så stor skillnad mellan fontänorgasmer och klitorisorgasmer för mig så jag väljer oftast att låta bli...

• Anonym

Vet inte om jag har haft det men en gång gjorde vi det stående och det var massa vätska som kommer ur mig och droppar på golvet. Är det fontänorgasm? Vet inte äns om det kittlande känsla när jag gnuggar klittoris är orgasm.

• Anonym (orgasm)

SCSI skrev 2009-01-02 01:19:46 följande:

Ett tips är att hålla emot på utsidan - lägg ett par fingrar eller en hand ovanför venusberget och tryck emot killens fingrar. Jag kan få fontänorgasm genom att bara trycka/massera från utsidan, men det är inte så stor skillnad mellan fontänorgasmer och klitorisorgasmer för mig så jag väljer oftast att låta bli...
    Jag gjorde precis som du och höll lätt emot med handen just ovanför kanten på blygdbenet och det var verkligen stor skillnad, så det rekommenderar jag att försöka. Jag gör det även vid vanlig orgasm eftersom jag tycker att det förstärker känslan.

Jag kan inte framkalla orgasm endast genom att massera från utsidan, men kanske jag kan lära mig det senare, när jag har lärt mig kontrollera fontänorgasmerna lite bättre
  • Anonym (oväntat)

Jag var kanske 14 år och låg och onanerade i min säng när jag fick min första. Jag var totalt oförberedd eftersom jag aldrig hade hört talas om det och det tog flera år innan jag fick veta att det inte varit kiss som kom. Jag behöver inte masseras från insidan för att få fontänorgasm, det räcker med klitoris, dock har jag en teori om att jag måste ha varit upphetsad ganska länge för att det ska fungera.

• Anonym (orgasm)

Nu har jag fått min andra fontänorgasm!

Jag satt och lekte med mitt lilla vibrerande ägg framför datorn igår kväll. Fick några mindre vanliga orgasmer som jag brukar få med ägget och plötsligt fick jag en fontänorgasm, helt utan förvarning! Jag försökte inte ens få fontänorgasm!

Jag får ju bara hoppas att jag kan fortsätta få vanliga orgasmer även i framtiden, för även om fontänorgasmerna är sköna så är det lite jobbigt då det blir så vått...

• Anonym (avundsjuk)

Grattis! Är så avundsjuk! Har aldrig lyckats få en fontänorgasm.
    Tycker även det är svårt att få flera orgasmer på en och samma gång. Alltså, efter att jag fått en orgasm så är jag oftast så "käsnlig och kittlig" där nere för att kunna få en till. Några tips på det?

Är det stor skillnad på vanliga orgasmer och fontänorgasmer? Tänker på hur skönt det är?

• Anonym (orgasm)

Anonym (avundsjuk) skrev 2009-01-05 10:41:20 följande:

Grattis! Är så avundsjuk! Har aldrig lyckats få en fontänorgasm. Tycker även det är svårt att få flera orgasmer på en och samma gång. Alltså, efter att jag fått en orgasm så är jag oftast så "käsnlig och kittlig" där nere för att kunna få en till. Några tips på det? Är det stor skillnad på vanliga orgasmer och fontänorgasmer? Tänker på hur skönt det är?
    Jag vet inte om jag har direkta tips på hur man klarar av flera orgasmer efter varandra, men åtminstone jag trivs bättre med att ha trosorna på då jag onanerar (både med fingrar och vibrator) eftersom det blir lite mindre intensivt och stimulansen lättare sprids på ett lite större område. Nu vet jag ju inte hur du gör, och om du onanerar men det kanske är värt att prova ned trosorna på.

För mig är det inte så stor skillnad på hur sköna de olika orgasmerna är, men själva känslan är ju helt annorlunda.
    Då jag får vanlig orgasm så krampar underlivet och det rycker och knycker i en eller flera kroppsdelar i övrigt. Fontänorgasmen skiljer sig på det sättet att jag känner inte av kramper i underlivet utan det blir mera som total avslappning. Lite konstig känsla men väldigt skön, om än väldigt vått och kladdigt
Svar på tråden Min första fontänorgasm...