Inlägg från: Anonym (kusligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kusligt)

Mycket naket mellan pojke och mamma, nån fler ?

Jag har haft samlag med min mor och jag vet andra som haft det också. Tro det eller ej, det är sant.

Inget jag valde. Hon ville uppenbarligen det.
    Varken manliga eller kvinnliga pedofiler behöver tvinga sig till något. De suddar ut gränserna för vad som är normalt och förklarar att det ska vara så. Att det är okej osv. Precis som TS skriver. Jag ser det där blottandet som ett övergrepp och förhudstvättandet också, om det fanns ett "intresse" från mammans sida.

Pappor tvättar inte döttrars underliv när de nått en viss ålder, eller?

Tyvärr så döms endast ca 5 kvinnliga pedofiler i sverige varje år. Rätten har en tendens att kalla övergrepp från mödrar för missriktad kärlek. Något missriktad va? Att ligga med sin son.

• Anonym (kusligt)

Har även blivit utnyttjad av två andra kvinnor som barn. Samt EN man. Alla dessa övergrepp tillhör åttiotalets mörkertal.

Välkomna med fler mörkertal...

• Anonym (kusligt)

jag sov och vaknade av att jag var "inne i" henne, hon låg i min säng naken. ho sa till mig att jag inte fick berätta och jag tänkte inte så mycket mer på det. Det hände inte igen men jag fick inviter, minns ej om dessa kom för eller efter detta som hände.Jag tror jag var ca 13 år men vet ej säkert.

Det intressanta är att min mamma hatar pedofiler. Hon blir vansinnigt arg när hon hör hur barn far illa. Hon verkar ha förträngt det. Men barnvakt blir hon aldrig. Och hon fattar inte varför...

• Anonym (kusligt)

nej, jag vaknade och reste mig genast ur sängen och gick ut. vad som hände när jag sov vet jag ej. men jag vill inte skriva mer om det nu.

• Anonym (kusligt)

det går inte att beskriva vilken skillnad det är på att ha en sån morsa jämfört med en stöttande trygg vän-morsa.

precis som(:() skriver så får man problem med självkänsla. Låter sig bli utnyttjad sexuellt och även socialt i restan av sitt liv om man inte inser problematiken.

man tänker på självmord och känner sig knäpp, sinnessjuk osv. som en person som inte är värd bättre, för det var ju den signalen man fick... den där gången, det var det man lärde sig, en gång för alla.

• Anonym (kusligt)

Anonym skrev 2008-12-31 20:11:30 följande:

Anonym (kusligt) skrev 2008-12-31 19:18:53 följande: Hur menar du, har du kompisar som har varit med om samma sak ?
    Nej, inte med sin mamma, dock styvmamma. Sen är det inget som killar pratar om. Det är känsligt och folk anser ju att pojkar inte kan utnyttjas verkar det som. Alltså inget man vill prata om ens med kompisar.

Men jag har pratat med flera andra som varit med om samma sak genom en organisation som ordnar möten där man pratar om sånt.
  • Anonym (kusligt)

Malena E skrev 2008-12-31 20:39:42 följande:

Anonym (kusligt) Starkt av dig att berätta, skickar en stor kram ! Hoppas att du mår bra trots allt du har varit med om.
    Tack. Jag mår ganska bra nu. Men långt ifrån bra. Undrar vem jag hade varit om jag hade haft självkänsla och lärt mig sätta gränser hemma.

Men tack! Verkligen! Jag är faktiskt lycklig nu. Har ett bra liv. Världens finaste familj har jag.

TS: Du kommer omvärdera din mammas beteende när du själv blir förälder. Då kommer du inte tycka att vissa saker var okej när du tänker på det. Även om du inte tyckte att du själv förtjänade en bättre mamma. Alla barn förtjänar respekt och att man respekterar deras gränser. De måste få inse sitt värde och få ha integritet.

Det är svårt att erkänna att andra har gjort fel, om man själv har usel självbild, tänk på det och stå på dig.
  • Anonym (kusligt)

Ja, vem vet? Både och skulle jag säga. Kvinnor som har ett bra liv och sexliv kanske inte hamnar där fastän de har tendenserna. Men så är det kanske med manliga pedofiler också?

• Anonym (kusligt)

ilbiz skrev 2009-01-05 23:40:18 följande:

Att tro att det inte finns någon mamma (annan kvinna) som gör det är väl lite naivt. Kanske det inte är så många men klart de finns. Sen om "inte så många" är 103 eller 2, det har jag såklart ingen aning om.
    Snarare 10103 då. I Sverige. Det är vad jag tror. Men alla är i mörkertal.

Jag kan inte tolka det du skriver på annat sätt än att du anser att det är naturligt - att män är hemska och sjuka. Jag anser att människor är människor oavsett kön. Ett stort problem är att folk anser att det är naturligt för kvinnor att inte klara av att sätta gränser - en förnedrande kvinnosyn som verkar delas av män som kvinnor. Vi lever på stenåldern och människor är inte det minsta upplysta om hur världen ser ut. Och vill inte bli det heller verkar det.

Sjuka män finns det gott om men faktiskt - sjuka kvinnor också. Det är inte bara hormoner som ligger bakom dessa handlingar, eller hur?

Så varför skulle skillnaden vara så stor som statistik över domar gör gällande.

Tror snarare det beror på:

*anmälningsbenägenhet - som är nästan noll av flera orsaker (starkt band till mamman känslomässigt, barnet är också påverkat av samhällets uppfattning att felet ligger hos barnet, barnet blir stördt av händelserna, samhället talar aldrig om att pojkar måste ha rätt till sin kropp och säga nej mm. Skam gentemot andra män samt fadern)
    *folks syn på att pojkar alltid vill ha sex (även barn)
    *rättens benägenhet att tolka de få fall som anmäls
    som missriktad kärlek
    *tabu eftersom den extrema närheten mellan barn och mamma hotas
    *gängse uppfattning i samhället - misstro blir följden
  • Anonym (kusligt)

Tankar fanns förr i tiden kring att utsatta själva ofta blev förövare. Dessa tankar harnumera reviderats, helt korrekt anser jag. De som själva varit offer för övergrepp är överrepresenterade i statistiken men ändå är det få av de som blivit utsatta som själva blir förövare.

Min tanke är: om nästan bara unga flickor utsätts för övergrepp - då borde kvinnor vara överrepresenterade i statistiken för förövare - även om bara en bråkdel av dem tagit sån skada att de för "arvet" vidare.

Men i statistiker är de nästan noll. Skumt.

Argumentet kunde vara att kvinnor inte har stark sexdrift eller att inga kvinnor är störda. Argument som i vart fall inte jag tror på.

Dags att skriva om historien. Men NÄR?

• Anonym (kusligt)

Han skriver ju att han fick stånd av beröringen när han blev äldre. Då borde hon väl slutat joxa med den eller?

Det som inte är normalt är att TS tycker det var normalt, anser jag. Men det är bara min åsikt.

• Anonym (kusligt)

Han skriver ju att han fick stånd av beröringen när han blev äldre. Då borde hon väl slutat joxa med den eller?

Det som inte är normalt är att TS tycker det var normalt, anser jag. Men det är bara min åsikt.

Svar på tråden Mycket naket mellan pojke och mamma, nån fler ?