• Cairna

Mycket naket mellan pojke och mamma, nån fler ?

Anonym (kusligt)
    Läste det du berättade om tidigare i tråden.
    Anade du din mammas avsikter redan innan händelsen du berättade om ?
    Jag menar hände det bara utan att du hade märkt några tecken på det eller visade hon innan med att vara naken/närgången eller med inviter om sex vad hon hade i tankarna ?

• Cairna

Anonym skrev 2008-12-31 19:14:38 följande:

Är det alltid mamman som är drivande och tvingar till sig det. Eller tror ni att det har hänt att sonen varit tänd på mamman och att hon bara har gett efter och lätit honom ha samlag med henne ?
    Det känns väl rätt långsökt att en pojke skulle vända sig till sin mamma om han vill prova på att ha samlag.
    Det har nog aldrig hänt.
  • Cairna

Anonym (apan)

Jag förstår dig, ansvarslöst av din mamma att ha sex om du är i samma rum.
    Hon kanke inte trodde att du var stor nog att uppfatta det ?
    Har som tur är inte varit med om det själv, men det sista man vill är väl att se eller höra ens förälder/föräldrar ha sex.

• Cairna
    Anonym (usch) skrev 2010-04-18 03:06:03 följande:
    Det pratas alldeles för lite om det! Men det verkar som att ingen vågar, det verkar vara tabubelagt i hela samhället.Men jag kan berätta att de enda jag känner till och som faktiskt varit pedofiler det är två mammor. Skulle deras söner berätta vad deras mammor gjort på dem så skulle de mammorna hamna bakom lås och bom.Tur i alla fall att man kan få prata om det så här då, även om jag inte vågar skriva några detaljer.Och vågar inte jag ens skriva om det anonymt så inte konstigt då att de här mammornas barn inte vågar göra något åt det heller.Förutom att berätta en del till sin omgivning, tillräckligt för att man som vuxen förstår att det handlar om sexuella övergrepp på barn.Och en av de här mammorna kan jag berätta har som drivkraft just pedofili........ att pedofili ska det vara dödsstraff på och så vidare.Men så brukar många pedofiler fungera, att kraftigt fördöma utåt det de själva inåt, så att säga, sysslar med.......
    Oj, det lät inget vidare. Hur gamla är pojkarna då ?
Svar på tråden Mycket naket mellan pojke och mamma, nån fler ?