Han tog av kondomen innan han skulle komma...
Jag träffade en kille igår som jag har haft ett av-och-på förhållande med i två år.
Vi hade sex, och använde kondom eftersom jag slutat med mina p-piller. Detta är han väl medveten om, och han tycker inte att det är så kul. Han gillar inte kondom säger han.
Iaf, när vi hade sex igår så tog han av kondomen, tränger in i mig en kort stund och kommer sedan på min rygg.
Jag fattade inte detta förrens efteråt. Eftersom jag låg på mage såg jag ej detta.
Blev paff när han sa det efteråt och sa då inget. Tänkt på det när jag kom hem. Han VET att man kan bli gravid trots att han ej kommer i mig.
Varför gjorde han detta? Nåt som "bara hände" i stundens hetta?
När jag räknade, så kom jag fram till att jag troligtvis har ÄL nu också....
Hur stor risk är det att bli gravid när man "kör avbrutet"?
Många frågor...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 14:52
Jag har tagit dagen efter piller. många som skriver det utan att ha sett att jag redan skrvit att jag tagit det.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-08 22:12
Nu har jag pratat med honom. Ville ta det face-to-face och inte via telefonen. Han hade ingen bra förklaring till varför han hade gjort som han hade gjort. Det ena ledde till det andra och vi började bråka. Har nu brutit kontakten med honom. Vill inte beblanda mig med människor som inte behandlar mig bra!