Han tog av kondomen innan han skulle komma...
gå o köp ett dagen efter piller om du inte vill bli gravid! självklart kan man bli gravid av avbrutet samlag!
gå o köp ett dagen efter piller om du inte vill bli gravid! självklart kan man bli gravid av avbrutet samlag!
litten men ta dagen efter piller då..eller e väll försent nu kanske
Kändes det inte att han tagit av kondomen när han trängde in ?
Jag känner direkt om min sambo har kondom eller inte.
Det kan ju finnas spermier i försatsen. Var det bara typ in och ut ett par gånger innan det gick för honom eller hade ni samlag en stund utan kondom ?
han visar ju total brist på hänsyn till dina känslor! Lätt att säga när jag varken träffat honom eller dig kanske... men.. hans handling var inte snällt mot dig alls!
Kommer du att vilja ha sex med honom fler gånger ?
Tur att han drog sig ur när han kom iallafall...
köp dagen efter piller för säkerhetens skull.
Om du inte vill vara gravid så slipper du oroa dej.
Anonym (k) skrev 2008-12-31 19:46:59 följande:
Anonym (???) skrev 2008-12-31 20:17:04 följande:
Anonym (???) skrev 2008-12-31 21:12:24 följande:
Man kan absolut bli gravid vid avbrutet, tro mig jag vet! Även om killen visste att jag inte åt p-piller och att han tog en risk blev det ett jäkla liv när det blev ett plus på stickan.
Man undrar ju vem som undervisat dessa killar om blommor och bin?
På tal om att försatsen redan kommit. Ja, då hade han väl lite försats på penisen när han stack in den igen?
vi hade avbrytet sex dagen efter tog ja ett dagen efter piller,men här sitter jag med en tjockis mage
Vill bara instämma med LillaEmma; jättebra att du tog upp det!!!
Var med om en liknande grej som slutade i abort.
Han ville inte ha barn och tyckte inte att det var skönt med kondom. Fattar inte hur han tänkte riktigt, hade en tid för att få spiral så det där med kondomen var ju bara tillfälligt.
Hursomhelst är vi inte tillsammans idag eftersom han visade sig vara otroligt ego, inte bara när det gällde hans sexuella njutning.