• Anonym

Han tog av kondomen innan han skulle komma...

gå o köp ett dagen efter piller om du inte vill bli gravid! självklart kan man bli gravid av avbrutet samlag!

• Anonym

litten men ta dagen efter piller då..eller e väll försent nu kanske

• Anonym

Kändes det inte att han tagit av kondomen när han trängde in ?
    Jag känner direkt om min sambo har kondom eller inte.

• Anonym

Det kan ju finnas spermier i försatsen. Var det bara typ in och ut ett par gånger innan det gick för honom eller hade ni samlag en stund utan kondom ?

• Anonym

han visar ju total brist på hänsyn till dina känslor! Lätt att säga när jag varken träffat honom eller dig kanske... men.. hans handling var inte snällt mot dig alls!

• Anonym

Kommer du att vilja ha sex med honom fler gånger ?

• Anonym

Tur att han drog sig ur när han kom iallafall...

• Anonym

köp dagen efter piller för säkerhetens skull.
    Om du inte vill vara gravid så slipper du oroa dej.

• Anonym

Anonym (k) skrev 2008-12-31 19:46:59 följande:

Åk till närmsta apotek & fixa dagen-efterpiller, såvida du inte känner att du kan tänka dig att bli gravid nu. Tror tabletten ska tas inom 48 timmar eller liknande..
    mm inom 48 timmar desto fortare desto bättre...
    Fy fan vilket kräk...
  • Anonym

Anonym (???) skrev 2008-12-31 20:17:04 följande:

Anonym (k) skrev 2008-12-31 19:46:59 följande:Har tagit akut piller nu...Nu återstår att snacka med honom, men det tar jag en annan dag. Känns inte som rätt dag idag...
    bra för dej :)
    Nej kanske inte idag.
    Men sex är något som handlar om respekt och om min kk skulle göra så skulle jag aldrig ha sex med honom igen.
  • Anonym

Anonym (???) skrev 2008-12-31 21:12:24 följande:

Anonym skrev 2008-12-31 20:44:54 följande:
    ja, tanken finns ju. känns respektlös det han gjorde. samtidigt känns det inte som han. får ta och snacka med honom om detta och se vad han tänke med...
    nej kanske inte med det ä dej han har sex med å då får han respektera dina önskningar.
    Sj har jag en kk som älskar analsex vilket jag inte gillar varje gång han ens kommer i närheten de tankarna så får jag säga till skarpt. Efter det är han snäll som ett lam i några dagar till.
    Killar är sådana men om du inte får den sex du önskar i detta fallet skyddat så ska han acceptera det eller inte träffa dej.
  • Anonym

Man kan absolut bli gravid vid avbrutet, tro mig jag vet! Även om killen visste att jag inte åt p-piller och att han tog en risk blev det ett jäkla liv när det blev ett plus på stickan.

Man undrar ju vem som undervisat dessa killar om blommor och bin?

• Anonym

På tal om att försatsen redan kommit. Ja, då hade han väl lite försats på penisen när han stack in den igen?

• Anonym
    Svar på #38
    Jag funderade på abort men vid undersökningen visade sig saker som gjorde att jag till slut valde att behålla barnet trots killens motstånd. Har inte ångrat mig en sekund !
  • Anonym

vi hade avbrytet sex dagen efter tog ja ett dagen efter piller,men här sitter jag med en tjockis mage

• Anonym

Vill bara instämma med LillaEmma; jättebra att du tog upp det!!!
    Var med om en liknande grej som slutade i abort.
    Han ville inte ha barn och tyckte inte att det var skönt med kondom. Fattar inte hur han tänkte riktigt, hade en tid för att få spiral så det där med kondomen var ju bara tillfälligt.
    Hursomhelst är vi inte tillsammans idag eftersom han visade sig vara otroligt ego, inte bara när det gällde hans sexuella njutning.

Svar på tråden Han tog av kondomen innan han skulle komma...