Inlägg från: zophija |Visa alla inlägg
  • zophija

Vad kostar en chanel-väska?

åååh. Jag har velat köpa en chanelväska i 3 år nu. Men har aldrig kommit iväg å göra det.
    Tror däremot inte att det skulle passa mig å ha en.
    Eftersom jag är åt det lite tjockare hållet så passar inte jättemycke kläder mig.
    Så jag har mina jeans å nån tröja.. Å till det tror jag inte att en chanelväska skulle passa alls.

åååh. Så har dom juh slutat sälja den jag vill ha.. :/

Men nån dag ska jag ha en egen.. En riktig.

• zophija

men kanske inte jeans, pösig luvjacka från hm å en chanelväska.. :)

åååh. Det kanske ska vara mitt mål 2009. å bli mer klädesmedveten. Å ta hand om kroppen bättre.. :) Så man kan ha snygga klänningar å toppar. *viiiiiiill*

LPW skrev 2009-01-01 15:47:31 följande:
    zophija skrev 2009-01-01 15:44:45 följande:
    Men det kan väl vara jättesnyggt med jeans/tröja + en Chanel-väska?
  • zophija

ååh. härligt. Vilken härlig morot å jaga.. :)
    Jag borde också göra det. Har en del kilon å gå ner.. Men, motivationen brukar försvinna med jämna mellanrum.

Åååh. Vilken härlig känsla sen när du får ta dig till en chanelaffär å gå in å välja väskan man vill ha. :)

Kicki86girl skrev 2009-01-01 16:32:15 följande:
    Hade inte tänkt att berätta det här men den här chanelväskan är faktiskt ett viktmål för mig. Sedan några månader tillbaka har jag kämpat med min vikt och lyckats gå ner från 83 kg till 68 kg och har ett slutmål på 55 kg. Då har jag lyckats gå ner 28 kg och för varje kilo jag har gått ner/ska gå ner har jag lagt undan en fenhundralapp på ett sparkonto och när jag når mitt slutmål kommer jag att köpa en chanelväska
  • zophija

aaah. Jag var med på viktklubb förut ett tag. Å det gick juh ganska bra. Man fick verkligen upp ögonen för hur stor en portion egentligen borde vara.. :) Iaf jag. :)
    Men känns inte som om det fungerade på slutet.

Nu har jag däremot skaffat mig ett träningskort på friskis som jag älskar. :)
    E juh helt otroligt kul med gruppträning.
    Så, nu ska jag bara bli av med min förkylning så ska jag också ta tag i det här.
    Så jag också kan gå in å köpa mig en chanelväska sen.. :)

Kicki86girl skrev 2009-01-01 16:41:13 följande:
    zophija: Ja det är faktiskt en jättbra morot och sen kommer det ju att vara jättekul att få gå in i en chanelaffär och välja min drömväska Sen när man ser på den så påminns man om att man har lyckats bli hälsosammare. Jag vet hur det är när motivationen försvinner och jag helst skulle vilja gå in på ica och fylla kundvagnen med kaloribomber men som tur är så har jag en kompis på viktklubb som jag pratar med nästan varje dag och som stöttar när det känns jobbigt.
Svar på tråden Vad kostar en chanel-väska?