Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo BEE tråden nr 2!!

Jag vill ha nya färger på sufletter!!! Vill inte sy egna då jag vil ha original.... GE MIG!!

Måste oxå gnälla lite vår son gillar varken been eller cameleon (har ni sett hur en 5 mån ligger i sittdelen, benen upp liksom helt galet o han lär väl ha konstant sockerdricka i tårna stackarn).

Been är för trång han får liksom inte plats, men bättre blir det till våren då man slipper åkpåse och jacka.

Har även problemet att han hasar ner...

MEn me like anyway!

• straw2008

Vår pojke är snart 5 månader o axlarna tar emot när både vinterjacka samt åkpåse är på.

Jag tror problemet ligger i att när man har ett så pass kort barn i been så kommer axlarna precis i vinghöjd, där det är som mest trångt, med ett längre barn är det nog lättare, ska fota o visa nästa gång han är påklädd!

• straw2008

Ha ha o jag är SÅ mallig så fort jag går med den ute, du skulle bara se mig !!

Den var y så som på en premiärtur, de var dock i galet behov av pengar.

Den enes död... den andres bugaboo!

• straw2008

Ni som köpt en bee för att ha till nyfödd, är det enda vagnen ni ska ha och hur kom ni fram till att det var en sån ni vile ha?

Jag har en cam o en bee o skulle aldrig i livet lägga min nyfödda i en bee (kanske efter 3 månader eller extremt korta sträckor då den är helt nyfödd).

Undrar bara ? Man är ju ute ganska mkt o går då man fått barn precis?

• straw2008

Tja det är kn appt någon fjädring tex! Omöjlig att köra i snö... med en nyfödd i alltså!!

Jag bor i stan, älskar min bee men skulle aldrig endast köra min nyfödda i den, vill att han ska ligga riktigt mjukt som i en gummisnodd ungefär :O)

• straw2008

Jag ställer oxå min i badet o duschar med hett vatten, blir som nu :O) Varukorgen kan man ju köra i maskin tror jag...

• straw2008

Jag har oxå bytt från svart till khaki, passade på att sätta på min nya svarta åkpåse (DET var ett litet helvete) o det blev SÅ fint!!

Vill ha fler tillbehör o fler färger till bee!!

• straw2008

Ang sitsen så kan man dra ut den så den blir längre resp kortare, på bilden visar de nog kortare alt.

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!