Inlägg från: ettan 090329 |Visa alla inlägg
  • ettan 090329

Blivande pappor 09 Del 2

Jag ska passa på att hallåa jag oxå. Jag är 31år från Gävle och får mitt första i slutet på Mars...kanske.

• ettan 090329

mirakulix83: Tack. Var i samma sits som dig på rutin UL så vi ska in på fredag på 3D-UL och se vad det blir... Grattis till tjejen, jag tror oxå jag vill ha en tjej, "Pojkar gör pojkar, Män gör flickor" eller vad är det man säger :)

• ettan 090329

mirakulix83 skrev 2009-01-13 20:01:50 följande:

ettan 090329: Jaså där ser man. Du får berätta sen vad det blir för kön. Tackar. Så är det nog hehe. frenys1: Jaså ni har har varit på föräldragupp idag. Var det intressant? Vi ska ditt 5/2
    Japp då var det bekräftat, som i 90% av fallen i min släkt(100% av de förstfödda typ) så är det en liten flicka som ligger och väntar på att komma ut... Pappas flicka...
  • ettan 090329

Sammi: Vi har oxå köpt en Brio Sing -08 för 3500:- tycker det var ett bra pris för en bra vagn, vi var inne på en standardvagn(Brio Happy) först, men efter att ha tänkt till lite så blev det alltså en Sing, pga att vi bor centralt och vi har ingen given plats hemma att ha en uppställd barnvagn så då är det skönt att man kan fälla ihop den smidigt. Att det är en kombi, med två delar, är oxå positivt och sen är den rätt snygg oxå. För oss blev det en Brun/svart.

Vi har ju dock inte fått nån bebis än så jag kan inte säga så mycket mer än så...

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2