Inlägg från: Glenn Wiberg |Visa alla inlägg
  • Glenn Wiberg

Blivande pappor 09 Del 2

Hej ja jag ska bli pappa den 4 juni:P Tror jag är yngst i denna tråd då jag bara är 18år.

Kan säga att jag och min tjej var säkra på att vi ville ha kvar barnet. Blev bara lite iriterad då dom på mvc tjatade om abort.

Alla tycker att vi är för unga och att vi inte klarar ekonomin.

Vad har vi gjort då?

Vi har lagt undan 20 000kr
    Har även köpt kläder. Man vet ju inte om det blir en kille eller tjej så vi köpte 5 kartonger till både kille och tjej.
    Barnvagn, spjälsäng mm. Ja allt finns som man ska ha.

Först känndes det konstigt då man inte kunnde känna den sparka eller något. Nu när man känner den sparka blir allt mycket verkligare.

Idag är jag väl mer orolig för förlossningen.

• Glenn Wiberg
    Svar på #304
    Tack.

Ja jag var väl en liten bryl kile förut. Nu får man ränka på ett helt annat sätt. Mina föräldrar stöttar en väldigt mycket. Tyvär så bryr sig tjejens mamma:( Det är väl det ända som är jobbigt men annars går allt bra.
  • Glenn Wiberg
    Svar på #304
    Tack.

Ja jag var väl en liten bryl kile förut. Nu får man ränka på ett helt annat sätt. Mina föräldrar stöttar en väldigt mycket. Tyvär så bryr sig tjejens mamma:( Det är väl det ända som är jobbigt men annars går allt bra.
  • Glenn Wiberg
    Svar på #307
    Okej bra att jag inte är själv:P Okej det låter bra det. Ja det är ju bra det:D
  • Glenn Wiberg
    Svar på #310
    Ja det känns skönt att man har lite pengar på banken då man behöver det:P Man vet ju aldrig när man kan behöva pengar.

Ja vi sa åt dom flera gånger att vi ville ha kvar det. Men nu verkar det som om dom förstår:P
  • Glenn Wiberg

hannandreas. Tack:P Ja dom är lite jobbiga där. Sen har dom tagit bort pappa kursen vilket är synd tycker jag:/

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2