Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
va får inte jag bara med
jag skall ju ner nästan 10kg innan maj.
va får inte jag bara med
jag skall ju ner nästan 10kg innan maj.
varför då?
nej men ta bort det där runt magen och lite på armarna,, kan man lägga det på brösten tro..?
brukar finnas typ fintvätt/ull!
vad jobbigt att du inte fåt veta. dålgit med vul. jag gjorde ett rutn v12 då jag hade ont, blödde inget eller så. men fick göra vul endå. du får kräva det. hoppas det kommer gå bra.
nu harj ag rotat fram Cvitaminer i skafferit.
Mådde så dåligt på jobbet idag att jag fick gå hem. kallsvettades var yr kände mig febrig och blev typ svart framför ögonen till och från. somna i 3 timmar hemma sen,
man kan väl bli trött av typ c-vitamin brist? äter ju ingen frukat alls så.
tror du det är så illa?
klart jag äter lite grann. men slarvat mycket det senaste med magsjukor här hemma och mycket jobbande, nu äter jag pepparkakor så jag blir snäll ;)
jo men järntabletter kan jag inte äta. ätit 2 i hela mitt liv och blev totalt förstoppad
samma
nif: Hoppas du får ett vul i morgon, kräv det! Jag blödde inte med ebba, men hade extrema smärtor så jag knappt kunde stå!
tänkte samma sak, vilket pris! Sen tänkte jag (är ju bara ett tyg...)
I morgon börjar Tobias jobba igen, segt. han har ju vart hemma nästan ett helt år.
Jobbigt, men vad gör man inte för pengar? han jobbar ju bara 2½månad så skall väl inte klaga.
japp så 2½mån kvar. sista dagen är 31mars skulle egentligen vart ledig 50% på bättre att ta pengarna och spara dom dagarna.