• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Klara!!

Ska ta en bild med dom på, så kommer dom mer till sin rätt, men minsta är inte på humör för det nu
    Dom är med pös i benen och resår i kanal nertill.
    Här kommer detalj på dragkedjan:

• Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-06 15:54:43 följande:
    OMG Lokatt! *saknar ord*

Och du ska ha ett tack, det är ju du som hjälpt och fixat tyget
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-06 15:59:52 följande:
    Supersnygga Önskar att jag också hade mer tid och ork. Förresten, ditt paket är inte i bilen så det är någonstans på väg...
    tack

ok *orolig* skrev du avsändare?
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-06 16:05:39 följande:
    Japp, rosa mailingbag med avsändare som vanligt. Börjar dock oroa mig lite för att jag vimsade till adressen (din alltså), men då borde det ju komma tillbaka eller hur?
    ja, bra du skrev avsändare.
  • Lokatt
    Kavat skrev 2009-01-06 16:17:17 följande:
    Åhh, vad fina de blev! Jo, tyget, det var 60 grader det ska tvättas i och det fäller rättså mycket. Jag tvättade nog 4 gånger eller något sådant... Rekomenderar de där lapparna som drar åt sig färg, så det inte sätter sig på kantbandet, om du nu inte redan tvättat.
    tack. Vad bra, då ska jag köpa sådana färglappar. Och tvätta i 60. Jag tänkte sy en pös-keps oxå, ni vet sån 70-tals modell. men jag tror det kan vara rejält klurigt. Men visst vore det sött, med matchande?!
    Dottern sa att hon oxå ville ha likadana byxor, men jag tror inte modellen gör sig i stl 110, kanske en klänning eller vanliga pösbyxor?
  • Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-06 17:34:32 följande:
    Eller nåt sånt här?
    ja, sånna är fina, det har jag sytt förrut till dottern, liknande. Det kanske vore något
    Vems är dom klänningarna?
  • Lokatt
    Riskiflickan skrev 2009-01-06 17:40:18 följande:
    Om nån känner för att göra vändsydda muddbrallor, men inte vet hur man ska vändsy, så är detta en bra beskrivning: mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/2008/august/tu...Fungerar även på overaller å sånt...
    hihi, det tyget har jag sytt en vagn av! Och ett sängdrapperi till underdelen av en våningssäng, vad  konstigt det var att se på ett par byxor
    Tänk er att sätta ett barn med dom byxorna i min vagn, vagnen har ju dessutom matchande väska och regnskyddspåse i samma tyg
  • Lokatt

bara för att mamma2003 visade klänningarna, var jag tvungen att fota dotterns som jag sydde för ett år sedan, men kantbanden har min mamma sytt på dom

Kom på att jag har ju plus nu, lika bra att lägga ut alla i galleriet, är ju lite kul att ha det på ett ställe 

• Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-06 20:09:39 följande:
    Nu behöver jag hjälp Karlssloken fyller år på torsdag och jag har i feberyran helt glömt bort att planera en present. Har än så länge inte haft en enda dag då jag varit pigg nog att vistas utanför dörren, men planen är att orka i morgon. Ngn som har ett bra tips?? Fantasin har helt sprungit iväg och jag kan inte komma på en enda grej
    tatuering?
  • Lokatt

tittade in på den du länkade nu mamma2003, florin, inte dåligt avis man blir! Avis på tiden hon verkar ha, avis på alla fina tyger och avis på talangen. Helt ärligt blir jag nog grön snart! 

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6