• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Kolla här vilken pärla!! Skulle inte ha något imot den i stor storlek heller!

Våga vägra blogga
  • Lokatt
    zasata skrev 2009-03-24 13:13:32 följande:
    vad händer där ute på örn egentligen?mysig barnvagn
    de har storm. Neh, dockvagn
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Asereht skrev 2009-03-24 13:24:29 följande:
    Hjälp mig sätta paketpriser på följande!1.  Po.p skaljacka med tillhörande ws (samma årsmodell, köpt nytt i butik av mig). Båda marinblå. Matchande po.p mössa i hjälmmodell marin/klarblå. Bra skick. Ej namnat, inte mkt använt. Storlek 92. Paketpris?2. Po.p skaljacka med tillhörande ws (samma årsmodell, köpt nytt i butik av mig). Marinblå skaljacka och röd ws. Jackan namnad men inte ws. Flärparna på dragkedjorna något slitna i övrigt bra begagnat skick. Inga skador eller fläckar. Matchande pixiemössa i marin/rött. Paketpris?3. Po.p skaljacka strl 110/116. Röd. Bra begagnat skick. Inga anmärkningar förutom att det syns på reflexerna att den är använd. Namnad. Pris?Jag skulle alltså vilja veta vad NI skulle sätta för pris på ovan nämnda.
    Kavat får komma in och säga tror jag, hon brukar vara bra på det

Färg på den sista??
    Hur var det, ville du ha de där trekvartsbyxorna i 110?
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Asereht skrev 2009-03-24 14:17:56 följande:
    Javisst, det sa jag ju. Satte priser själv och det verkade funka. Det tog ungefär 2 min innan intresseanmälningarna började trilla in. Jag är alltid så rädd för att sätta för höga priser därav frågorna.
    va?! vart har du dom, hittade inte på T
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-24 21:49:06 följande:
    Halloj tjejer! Jag trodde jag skulle få ett sjå med att läsa ikapp men ack vad jag bedrog mig. Har ni dragit till ett annat forum och glömt meddela mig? Ikväll har jag varit på Meandi-träff för andra gången i mitt liv, förra gången var för fyra år sedan. Jag har inte varit så imponerad de senaste åren och inte ikväll heller faktiskt. Så jag köpte ingenting till barnen men däremot en omlottklänning till mig. Det var lite kärring-varning på den men jag hoppas att den blir bra . Tyget känns verkligen superlyxigt, det var absolut det som avgjorde. Extra kul vore det om den skulle få tjäna som mammaklänning framöver, det är såklart lite i de banorna jag tänker. Hur som helst så tycker jag att just omlottklänningar är väldigt användbara och smickrande för figuren, även om jag i grunden inte är någon klänningmänniska.Tokröjde ur garderoben gjorde jag alltså som jag skrev om tidigare idag. En stor IKEA-kasse till soptippen och en till Röda Korset. Några klädesplagg som jag kan sälja tror jag, lapparna sitter kvar . Men vad tänkte jag på när jag köpte dem? Sen följde Maja med en kompis hem så jag slapp hämta henne från dagis. Det betydde att min eftermiddag blev lång och oavbruten så jag fick faktiskt till två kuddfodral till Mannes rum i tyget som är på väggen, minns ni? Färgglatt från IKEA med massa djur på, K Kavat har samma på lillemans gardiner vill jag minnas. Bra blev de i alla fall, två välstoppade 60x60-kuddar att mysa med .I morgon skall jag sy en liiiiten liiiiten gardinkappa till hans liiiilla liiiilla fönster, det har bara inte blivit av (känns det igen?). Men nu har jag hittat lite inspiration och både symaskin och strykbräda fick stå framme så startsträckan är lika med noll. Det är annars det som sätter krokben tycker jag.Så inför morgondagen står på agendan att fota lite kläder och sy en mikroskopisk gardinkappa. Borde jag väl kunna klämma in? Förresten, är det någon av er som känt och klämt på Meandis frottébadlakan med moln på *kär*. Såg det på hemsidan nu när jag skulle dubbelkolla att klänningen jag beställde faktiskt såg OK ut. Måste nog komplettera min beställning, tänkte att det kunde tjäna fint som ett överkast till en barnsäng.Är ni fortfarande vakna? Det är bara jag och Asereht som kan skriva så här långa inlägg
    hihi, jag hängde med hela inlägget ut iaf. Klänning minnsan! Länka vilken?
    När du fotar imorgon får du fota det färdiga rummet med gardin och kuddar och allt då! *vill se*

Nu ska jag natta hysteriska sonen Haft han i knät hela kvällen.
    Våga vägra blogga
  • Lokatt

sitter och tittar runt på massa sånt här
    ">

inför lördagen och de där i länken har lagt ut massor av utställningsfilmer. varför kan jag verkligen inte förstå dock, de gör det jättedåligt! Jag skulle skämmas om vi presterade sådär och de visar flera filmer med det på youtube?!

Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-25 10:05:21 följande:
    Det motivet gillar jag inte alls... Det med fiskebåtar och sånt är OK i mönster men det är något med färgställningen som inte funkar för mig. Nej, den där med svampar utan svampar ska de va! Glöm inte tipsa om du skulle ramla över något, vill helst ha en överdel body eller tröja i strl 86 el 92.
    det förklarade att jag satt och funderade över vilket pop-mönster med svampar du menade
    Våga vägra blogga
  • Lokatt

måste man orka den här dagen? Får man krypa till sängs igen tro? *trött*

Smakhjälp, kan man ha en väska med kantband runt kant och lock utan att ha det på axelbanden? Eller runt bara lock och inte kanter och axelband?

Våga vägra blogga
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6