• passau

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

vad ska man ha för färg på vagnen denna gång då? hrm...
    har haft rosa å blå... chassit e grönt å sufletten blå... jätte snyggt*L* NOT! men vem bryr sig... den e inte såååå jätte hel... eller den börjar bli lite sliten... men vad kan man begära när den e gratis*L*

• passau

jag är så grymt sysugen... men behöver inget... ingen som vill göra ett hemligt byte med mig?

jag behöver ngt att göra*L*

• passau

har köpt alldeles för mkt på lindex rea*L*
    å sen blev ju tyget till vagnen en duk ;)

• passau

skulle jag kunna... men jag använder aldrig väska... hrm... låter som ett svepskäl,men sant... dottern har en Dora väska som vi har med en blöja i annars behövs ingen...

d e väl mest att man tröttnar på sina egna saker och gör samma hela tiden*L* eller snarlika... man behöver lite inspiration att bryta...

ska ev. sy ett örngott med Pippi applikation när körslaget e slut*L*

• passau
    Kavat skrev 2009-01-25 18:29:51 följande:
    Roligt med nya tyger i alla fall. Har du klurat ut vad du ska sy?lite olika bommulstyger... och markis, ska sy en skötväska, klippt till tyg till ett påslakan till kommande bebis, å sen ska ett bli nytt sulkytyg, köpte tyg till en väska till om den första blir bra annars får d bli ngt annat ;)
  • passau

här går man å syr lite på kvällen och sedan har ni skrivit 7!!! sidor...
    ett påslakan och örngott till magen blev det och sedan har jag börjat med väskan...

skall fortsätta när jag har slutat jobba i em... bilder kommer så småningom*L*

• passau

nu har jag rockat mina tygfynd från igår ;)
    bara sulkyklädsel kvar*L*

• passau

någon som har en skiphop å som hade velat ha lock på sin väska?
    kan inte bestämma mig om jag ska sätta på det eller om jag ska köra med knappar som jag först tänkte...

bild finns ni vet var ;)

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6