• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-05 20:38:22 följande:
    Alltså det kanske går ändå. Jag tittade nu och de vi har är 13-17 kg. De sitter helt okej nu tycker jag. Inte helt läckagefria, men det vet jag inte om de någonsin är. Elric väger mellan 12 och 13 kg.
    hmm.. kanske beställer o provar då. liiite billigare ju
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-05 20:39:13 följande:
    tack, välldans vad dyrt 46.5 på minidani känndes bättre tittade du på hängsel jeansen där? är ju 40%
    46.50? hur får du det till så billigt? Står väl 77 kronor? *förvirrad* Nää vi behöver inga brallor alls just nu. Han fick två par hängslejeans för inte så länge sen som jag sydde igen knapparna på.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-01-05 20:29:54 följande:
    kanske blir en dec bebis
    Jag hade hoppats på före 17 november för då får jag utan snack behålla min gamla FGI. Men det är inte utsikterna särskilt goda för, min man ändrade sig liiite för sent för det. Skit samma, tur att han ändrade sig i alla fall
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-05 20:40:40 följande:
    46.50? hur får du det till så billigt? Står väl 77 kronor? *förvirrad* Nää vi behöver inga brallor alls just nu. Han fick två par hängslejeans för inte så länge sen som jag sydde igen knapparna på.
    är 40% på alla priser ju!
    det fanns bara ett enda par kvar! jag köpte dom för att prova.
  • Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-05 20:40:56 följande:
    Jag hade hoppats på före 17 november för då får jag utan snack behålla min gamla FGI. Men det är inte utsikterna särskilt goda för, min man ändrade sig liiite för sent för det. Skit samma, tur att han ändrade sig i alla fall
      men huvudsaken han ändrade sig
    han fick inte kalla fötter nu när det gick så snabbt att få ur spiralen då?
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-01-05 20:47:32 följande:
      men huvudsaken han ändrade sig han fick inte kalla fötter nu när det gick så snabbt att få ur spiralen då?
    Nä, men jag
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-05 20:46:20 följande:
    är 40% på alla priser ju! det fanns bara ett enda par kvar! jag köpte dom för att prova.
    Ahaaa, det visste inte jag. Åh va synd att det bara fanns ett par kvar (ännu mer synd att de inte fanns alls i Elrics storlek)
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-05 20:51:41 följande:
    Nä, men jag
    Hihi
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-05 20:51:50 följande:
    Ahaaa, det visste inte jag. Åh va synd att det bara fanns ett par kvar (ännu mer synd att de inte fanns alls i Elrics storlek)
    haha, det är ju det jag försökt säga i flera inlägg ju

Ja, jättesynd att det inte fanns fler, till oss bägge.
    mamma2003 skrev 2009-01-05 20:51:41 följande:
    Nä, men jag

Nu ska jag äta med min man, men minnsan inte tillverka några bebisar inte bara äta god (nyttig oxå! ) mat.
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6