• Lokatt
    zasata skrev 2009-01-02 12:56:29 följande:
    vad dör didrikson vill du ha?
    tvådelad inte camo stl 110
  • Lokatt
    zasata skrev 2009-01-02 12:49:13 följande:
    hur lång är bugaboo bee i ryggen?
    kortare än uj det kan jag nästan svära på
  • Lokatt
    zasata skrev 2009-01-02 12:59:26 följande:
    kollat guppi i frölunda? jag gillar inte alls min didrikson overall jag köpte i år till ebba. Nästa år blir det nog cross 2 delat. det är super och snyggt och bra pris :D
    overall har jag inte provat, men gillar delas tvådelade skarpt
    vad hade du för stl och färg på ebba?
    vad är cross?
  • Lokatt

Måste visa upp anledningen till att jag inte varit vid datorn ikväll

I 70-tals frottetyg med muddar, kan det bli mer retro?!

• Lokatt

mamma2003, ja, de ska vara bra va? måste ta mig till coop och köpa en i extra. Jag vill helst ha tvådelat och en overall att varva med.

*går ut med hunden en sväng*

• Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-01-02 22:04:21 följande:
    Lokatt: Nice tröja, verkligen super-retro Jag undrar om du försökt dig på någon dragkedja än? Anledningen är att jag köpt 2 dragkedjor, jag tänkte göra om 2 filtar till stora puffkuddar. Fylla de med kulor. Men det mest praktiskta är ju då att sätta in en dragkedja på ena sidan och göra en innekudde med de små kulorna i, så att man kan ta av överdraget (filten) och tvätta den vid behov. Vad tror ni? Sen funderar jag lite på vad jag ska sy innerkudden i för material. Ett lite tunnare, strechigare tyg hade varit bra. Men jag är novis på tyger och undrar vad ett sådant tyg kan kallas? Vet någon?
    nej, inte vågat mig på dragkedja än, det tänkte jag ge mig på när jag vet jag har helt lungt kring mig, behöver kunna fokusera tankarna! Hoppas på att få sån tid till helgen! Nu har jag ju både ny kamera och plus, så ni får nog se så fort det blir något nytt!

Jag är tyvärr inte heller så bra på vad tyg heter, men når jersey aktigt kanske?
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-01-02 22:27:13 följande:
    Jag har förresten sytt lite idag jag med.... men jag säger inte vad, för det är ju till er
    Spännande!!
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-01-02 22:56:17 följande:
    Hummm... jag får leta upp sytråden och fråga om tyger där kanske
    ja, lika bra det Sånt kan inte jag.

imorgon hoppas jag på sytid, men jag är lite knäpp, törs nästan inte sätta saxen i mina finaste tyger Men å andra sidan gör dom inte mycket nytta av att ligga på en hylla
  • Lokatt
    zasata skrev 2009-01-02 23:26:48 följande:
    ååå vilken ångest jag har :(lin.. hum.. säger inget..
    vad då?
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6