Inlägg från: Millami |Visa alla inlägg
  • Millami

Lets dance 2009

hänger med här

Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 13.4-09
  • Millami

nån som vet när finalen går?

• Millami
    Kaxmaja skrev 2009-01-04 11:47:33 följande:
    Ingen aning
    men åtminståne 11 veckor borde de ju hålla på eftersom dom e...12 deltagare...eller?

tänkte bara om man hinner se finalen före bebisen kommer, om de finns risk för å ligga på BB då finalen går..
  • Millami
    Kaxmaja skrev 2009-01-04 11:49:36 följande:
    är du rädd att missa? Jag låg på patienthotellet och såg på ett av lets dance avsnitten førra året. Sonen föddes fredagen den 7 mars kl 00.57 så de hann sy ihop mig och vi hann sova lite innan de började
    ojj...hehe..
    jaa int kan man ju missa lets dance me en fölossning int...hihi....nånee...men fundera bara
  • Millami
    Kaxmaja skrev 2009-01-04 11:50:36 följande:
    Har de inte tv på BB i Sverige? Jag var överlycklig då jag upptäckte att de hade svenska tv4 på patienthotellet
    njaaa ja vet int hur det är nu om 4:an finns...då bor ju i finland...å allt dehär me digiboxar å kanaler hit å dit.....så vet int...men borde nog finnas tycker ja...
    jaa å då ja födde sonen fanns de tv i fölossningssalen..minns ja tänkte va de e för pöll som kollar tv i fölossningssalen
  • Millami
    Kaxmaja skrev 2009-01-04 12:23:50 följande:
    Oki. Ja jag bor i Norge så de var oxå en chansning om de hade tv4 eller ej och de hade dem
    man får hoppas...om de nu håller på ännu i april, eller när nu bebisen kommer, kan man ju int veta...

sku kuna börj vara freda nu
  • Millami

jaaaa ääääntligen

• Millami

åååhhh ska ni alla äta pizza ikväll?

här blir de bara lite olika frukter å sen en godispåse...

• Millami

e freda pizzadagar?

hur ska man börja nu då när de kommer lets dance på fredagar å körslaget på löda, kan man äta gott så mycki

• Millami
    MammaHela skrev 2009-01-09 18:29:01 följande:
    Om fredag är pizzadagar Du har inte varit med i nån annan tvprogramsnacktråd va Vi äter ALLTID pizza på fredagar när vi kollar på Idol/Stjärnor på Is/Let´s Dance osv osv.. Så det brukar drivas rätt friskt med det *s* Man äter pizza på fredagen och tacos på lördagen
    haha, jaa lite va ja väl me på Idol men de va nog första gången, å had int allti möjlighet att sitta vi datorn..
    så ha nog helt missa att freda e pizza kvällar

*skriver upp till nästa vecka...Freda, pizza, löda tacos*
Svar på tråden Lets dance 2009