Inlägg från: k girl |Visa alla inlägg
  • k girl

Lets dance 2009

Jag och maken är suckers för Let's Dance. I alla fall har han aldrig protesterat något när jag har slagit på det.

• k girl

Ja, sprinterns danskille är riktigt het. Han påminde om Sawyer i Lost ju!

• k girl

Jag gillar Kitty i radio, men jag tycker att det är rent pinsamt i Let's dance. Lite mognare borde man kunna bete sig när man är i trettioårsåldern. (?)

• k girl

Danny.
    Richard Herrey.
    Anna Sahlin.

= tidigare Let's Dance-deltagare med tidigare danserfarenhet. Blev det några rubriker då? Inte vad jag kan komma ihåg. Hm, och ingen av dem vann...

• k girl

Ja, jag jobbar ju så för min del blir det inget vin framför Lets dance heller ju...

*suck*

• k girl

Jag har också tänkt på det, och jag tänkte på det förra säsongen också. Grejen är att hon har sjukt dålig hållning, och jag tror att det är därför kläderna ser så illasittande ut på henne. Inget ser bra ut på någon som har dålig hållning, hur snygga de än är.

• k girl

Jag FATTAR inte varför Elizabeth får sådan praise av juryn? Jag tycker att hon ser ut som en säck potatis - är det någon som kan förklara för mig vad de ser som jag inte ser?

• k girl

Ja men det säger ju juryn också, det är väl ingen nyhet att de förväntar sig att hon ska prestera?

• k girl

Alltså, jag måste ju erkänna att jag tyckte att Carl-Jans partner var SKITSEXIG i sin kroppsstrumpa. Helt ärligt! Visst, hon är smal, men hon kan röra sig och hon saknar ju inte former.

• k girl

Gillade och gillade, jag kan ju inte påstå att jag tyckte att det var så snyggt. Men jag kunde inte hålla mina ögon från henne för att jag tyckte att hon såg så otroligt bra ut!

• k girl

Lille Fi skrev 2009-02-14 11:28:21 följande:

får ja flika in me en lite fråga? Hon den dära gamla tanten (Elisabet)? Såg hennes dans i förra veckan o tyckte den va urusel! Verkligen hemsk, men juryn sa att de va super bra, hon rörde sig så bra m.m.????!!!! men sen hörde ja att hon va skadad?! Stämmer de? Hon e ju inte den smidigaste ja sett..
    En kompis som är danslärare säger att hon håller takten och hon får stegen rätt, så hon får till själva dansen bra till skillnad från flera andra. Men igår syntes det ju att hon inte fixade dansen.
Svar på tråden Lets dance 2009