Inlägg från: vinterlärka |Visa alla inlägg
  • vinterlärka

Lets dance 2009

Lägger också till denna bland mina favoriter

Vad tycker ni om att Kitty ska vara med? Själv har jag lite svårt för henne, tycker hon surnar till lätt, men de flesta verkar ju gilla henne.
    Däremot är det jättekul att Magnus Samuelsson, Hasse Aro och Laila Bagge ska vara med.

• vinterlärka
    Kaxmaja skrev 2009-01-02 13:47:22 följande:
    Jag har ingen riktig koll på vilka som ska vara med. Har du nån lista?
    Ja, här är allihop, utan masker denna gång.

www.tv4.se/noje/lets_dance
  • vinterlärka

Jag tjatar om Kitty, men skulle hon verkligen varit med från början? Hon är iaf inte med i reklmfilmen när de visar gruppfotot på alla. Fast det verkar iofs inte Linda Hglund heller vara, såvida inte hon är tjejen längs fram med mask på sig. Vet inte hur Linda ser ut.

• vinterlärka
    Kaxmaja skrev 2009-01-04 11:48:13 följande:
    Noll koll på Kitty men jag var mer eller mindre bombsäker på att Martina Haag skulle vara med. Vette 17 vart ifrån jag fått de.
    Jo, men det gick lite rykten om at hon skulle vara med. var väl någon som gissade att hon var författaren. Även Idol-Daniel ("kaptenen") skulle varit med enligt någon lista.
  • vinterlärka

Jag gillar faktiskt både David och Jessica.

• vinterlärka

Att Kitty skulle reagera så var inte ett dugg förvånande. Det sa jag redan innan hon skulle börja dansa. Orkade knappt titta på henne, blir bara irriterad.
    Barnslig, tjurig och kan inte ta kritik. (men hon kan GE kritik)Det var den bilden jag fick av henne när hon var med i Musikhjälpen och den verkar ju hänga med hit.

Hasse Aro var helt klart vår favorit här i soffan igår. Underhållningsvärde till hundra. Underbar!
    Magdalena Graaf var också fantastisk. Som en prinsessa dansade hon runt.
    ånga favoriter har jag nog i år.

• vinterlärka

Thaleia skrev 2009-01-10 10:40:59 följande:

Kitty var väl likadan när hon var med i Big Brother också, om jag inte minns fel. Har lite svårt för henne, faktiskt.
    Ja, men det är så tråkigt! Okej om man är känslig, det har jag inget emot alls, men att sura? Nej, det går bort.
  • vinterlärka

För mig är Let´s dance inte bara en danstävling. Jag vill helt enkelt ha kvar de jag tycker om. Eller självklart går jag lite på dansen också. Om t.ex. Hasse fortsätter dansa som han gör ska han ju inte vinna, men jag vill ändå ha kvar honom länge.
    Tror inte ens att fyran själva har det som en danstävling rakt igenom.

Juryn var helt rättvisa mot Kitty. Hennes danspartner verkade ju skämmas när hon käftade emot. Okej, man kan säga vad man tycker, men att bli så sur som hon är bara barnsligt och pinsamt.
    Får hon låga poäng beror det kanske även på hennes attityd och det tycker jag är helt rätt.

Blondinbella har jag väl sett lite då och då och visst, håller inte med i allt hon säger, men det märks att hon vill vara där och kämpar och hon hon verkar rätt duktig på att dansa, så jag tycker absolut att hon ska vara kvar.
    Vilken lång mening det blev!

Svar på tråden Lets dance 2009