Inlägg från: Mallan76 |Visa alla inlägg
  • Mallan76

Lets dance 2009

Jag undrar varför "alla" hatar Isabella? Vad har hon gjort för ont?

(Ska erkänna att jag var en av dem som hade en sisådär 1000 fördomar om Isabella, innan jag läste hennes blogg. Jag ska inte påstå att jag håller med om allt hon säger...
    Men ett kan jag säga, och det är att media har förmedlat en ganska orättvis bild av denna ambitiösa unga tjej. Hon verkar faktiskt vara en vettig tjej, målmedveten, intelligent och sympatisk. Och hon skriver absolut inte bara om mode och utseende, utan även om samhällsfrågor och politik. Önskar att alla som har en åsikt om henne åtminstone kunde läsa hennes blogg och ge henne en chans! )

Jag tyckte annars att Morgan och Magdalena med sina respektive danspartners dansade bäst ikväll!

• Mallan76

Hallonröd: Ja, självklart får man säga så! Jag tycker inte heller hon dansade så värst bra!

Mitt inlägg var inte riktat till dej och inte till nån speciell här egentligen, utan bara åt det det allmänna snacket man hört och läst om Isabella. Finns ju nån sida på nätet som bara går ut på att hata henne, t.ex.

• Mallan76

Nej, Blondinbellas dansare är inte riktigt min drömman heller! Men smaken är ju som baken!

• Mallan76

För min del får Linda Haglund åka ut med detsamma. Dels tyckte jag inte hon dansade särskilt bra, dels tycker jag hon verkar ha en ganska jobbig attityd. Hon verkade ju nästan bersgsäker på att hon skulle vinna det här, bara för att hon en gång varit elitidrottare och vunnit mycket förr...  Näe, överlägsenhet går bort!

• Mallan76

Jag tycker Kitty är så barnslig med sina "smaka på mina godisar och mina frukter från min klänning". Vem vill ha ett en godisbit från hennes svettiga godishalsband, liksom?
    Hon beter sig som en 13-åring!

Annars tycker jag det var helt rätt att Linda åkte ut. Det hade hon nog inte kunnat ana själv!

• Mallan76

Fast är det inte det som är tjusningen med Let´s dance? Att alla är på olika nivå och tävlar utifrån olika förutsättningar? Det är ju inte en riktig danstävling i den bemärkelsen eftersom de som tävlar är kändisar. Visst, man kan tycka det är lite orättvist att Laila Bagge har mer erfarenhet än de andra, men ärligt talat hade det varit otroligt tråkigt om alla var på exakt samma nivå. Man behöver ju inte vara superduktig för att roa tittarna, ta Peppe Eng t.ex. han var ju inte direkt nån stjärna på dans, men folkkär och kunde väl hålla kvar sig rätt länge i tävlingen tack vare  sin populäritet. Det är inte alls säkert att Laila vinner tävlingen bara för att hon är duktig på dans!

Svar på tråden Lets dance 2009