Inlägg från: Thaleia |Visa alla inlägg
  • Thaleia

Lets dance 2009

Jag tycker det ska bli roligt att se Laila Bagge dansa!

• Thaleia
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 16:55:41 följande:
    Sambon säger att han inte bryr sig før 5 öre han sitter med sin data och hänger på bilforum. Jag sitter i andra soffhørnet med min data. Men sambon har en førmåga att komma med en jåakla massa komentarer skumt eftersom han inte kollar
    Som min man då!
    Bevabus skrev 2009-01-09 17:01:42 följande:
    SKÄMTAR DU?? Jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR David Hans ironiska kommentarer då och då är klockrena mrs maniac skrev 2009-01-09 16:58:14 följande:
    Håller med dig! Gillar också Davids skämt
  • Thaleia
    vinterlärka skrev 2009-01-10 10:15:39 följande:
    Att Kitty skulle reagera så var inte ett dugg förvånande. Det sa jag redan innan hon skulle börja dansa. Orkade knappt titta på henne, blir bara irriterad. Barnslig, tjurig och kan inte ta kritik. (men hon kan GE kritik)Det var den bilden jag fick av henne när hon var med i Musikhjälpen och den verkar ju hänga med hit. Hasse Aro var helt klart vår favorit här i soffan igår. Underhållningsvärde till hundra. Underbar! Magdalena Graaf var också fantastisk. Som en prinsessa dansade hon runt. ånga favoriter har jag nog i år.
    Kitty var väl likadan när hon var med i Big Brother också, om jag inte minns fel. Har lite svårt för henne, faktiskt.
  • Thaleia
    Kaxmaja skrev 2009-01-14 09:29:29 följande:
    Åhhh nej de hade jag inte hört. Läskigt med hjärtat
    Ja, lite läskigt! Tänkt om han fallit ihop mitt i direktsändning!
    Men tur att han mår bättre nu!
  • Thaleia
    SunnyBunny skrev 2009-01-16 17:02:23 följande:
    Hur gör dem nu när Niclas hoppar in då de fick ju poäng förra veckan som de tar med sig till dagens program? Första gången jag följer lets dance så jag vet inte så mkt om programmet än;)
    Han tar nog över Mojjes poäng, kanske?
  • Thaleia
    bossemor1 skrev 2009-01-16 17:33:01 följande:
    Jag kollade på reprisen av fredagens program igår för jag missade första timman....och då tog sig Mojje faktiskt för hjärtat efter dansen och grinade illa och programledaren frågade om han hade ont i bröstet!! Men han skrattade bort det och sa: Näää då och sa att det är ringen!!...antar han syftade på en piercing. Såg ni det? Otäckt med hjärtinfarkt  !
    Nu när du säger så kommer jag ihåg det, faktiskt!
  • Thaleia

Jag tyckte det var rätt att Linda åkte igår! Hon var så tråkig och sur. Verkade ta allt på dödligt allvar.
    För min del får Kitty gärna ryka nästa vecka, då hon är skitjobbig! Har för mig att hon är över 30 men hon beter sig som en tjurig 13-åring! Tror också att hennes poäng dras ner av allt hennes tjafsande.

• Thaleia
    Eisa skrev 2009-01-17 11:06:15 följande:
    Jag säger bara Laila Bagge, what a woman! Bella lät helt tillgjord när hon sa "Aaa, då tror jag det kommer gå GALANT!" Ingen pratar väl så, kom igen. Jag misstänker nästan att hon är en helt annan person IRL och bara spelar med oss alla. Men gärna för mig, jag gillar den personen. Hon är väldigt positiv och på så vis en bra förebild. Men "galant", kom igen.
    Inte? Jag skulle mycket väl kunna säga den meningen! Galant är väl inget konstigt ord, hör många som använder det.
  • Thaleia
    Bebis skrev 2009-01-17 14:40:35 följande:
    Okej men hittills är det bara Kitty de gett sig på och det tycker jag tyder på att de bedömer henne mer än hennes dans. Missförstå mig rätt här nu jag tycker inte att Kitty dansar särskilt bra, men det var klart bättre igår än förra veckan så ettor förtjänade hon inte.
    Jag tror nästan att dom hade tänkt ge henne tvåor istället men efter hennes tjafs så fick hon ettor istället. Vilket jag tycker var helt rätt! Visst ska man man först och främst bedömma dansen men håller man på som hon gör så tycker jag att domarna gör rätt i att dra ner hennes poäng.
  • Thaleia
    Bebis skrev 2009-01-17 14:45:57 följande:
    jag är helt säker på att ettorna kommer att vara kvar även nästa vecka för det har juryn redan bestämt sig för.
    Hade jag varit hon sa hade jag slutat med tjafset och sett om ettorna då försvinner.
  • Thaleia
    Emmyjane skrev 2009-01-17 15:45:50 följande:
    Var det någon som åkte ut, kommer det nånn repris?
    Ja, Linda åkte ut.
  • Thaleia
    vinterlärka skrev 2009-01-28 10:32:43 följande:
    Usch, hörde nyss på radio att Magdalena Graaf fått en blödning i hjärnan så hon ska inte vara med mer i Let´s dance. Tråkigt, men viktigast är att hon blir frisk nu! Det verkar vara stabilt i alla fall, tack och lov.
    Ja, läste det i aftonbladet precis! Synd! Men som du skriver så är det viktigaste att hon blir frisk!
  • Thaleia
    Edvina82 skrev 2009-01-29 11:50:11 följande:
    Kan nog vara så att daniel inte vill fortsätta! tror oxå om att det handlar om ren otur, men de pressas ju väldigt hårt och ribban ligger högre än den gjort tidigare år (känns det som) Sen blev jag lite paff över läkarnas uttalande; att de var skakade att det fick gå till såhär. Vadå det är ju inte farligt att dansa som de gör,, men det är farligt att göra det när man är sjuk, men då är det farligt att träna överhuvudtaget
    Läste någonstans i samband med det som hände Magdalena, att en läkare sagt att man kan få stroke av bla akrobatiska danser.
  • Thaleia
    MARYLIN76 skrev 2009-02-28 12:00:46 följande:
    det skåpet borde ha åkt för längesen....... fattar inte hur juryn kan sitta å ge henne så höga poäng hela tiden!! det verkar inte som om dom dansar på samma villkor precis. Alla gamla skåp måste ju få lite snyftpoäng....
    Hon fick ju inga höga poäng igår av juryn! De tyckte ju inte om hennes dans.

Och gud vad jobbiga programledarna var när dom höll på att pika Laila och Niklas!
Svar på tråden Lets dance 2009