Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

Nu har jag äntligen hittat hit Jag är dansare själv så jag ska såklart kolla på denna säsong av Lets Dance med
    Jag är mest nyfiken på Magnus Samuelsson för jag tror han kommer att kunna vara riktigt graciös trots sin stora kropp

• Bevabus

Sen gillar jag han den där Jonathan som dansade med Ebba förut...hade en förälskelse i honom då

• Bevabus

haha hur hamnade hon där?

MammaHela skrev 2009-01-02 15:43:31 följande:
    Jag kommer självklart att hejja på Kitty =) Hon har sovit i Novas (min dotter) säng, hon gillade hennes rum för det var helt rosa *hihi*
  • Bevabus

där ser man

MammaHela skrev 2009-01-02 15:59:43 följande:
    eftersom Kitty utöver BB-deltagare och programledare även är musiker så hade min sambo bokat hennes band att spela på en spelning i våran stad. De hade ingenstans att bo så de fick bo hemma hos oss Jag har en bild på dem när de står hemma i våran hall
  • Bevabus

eller huuuuur!! liksom halllåååå!!

MammaHela skrev 2009-01-08 20:45:20 följande:
    neeeeejTop Model 2 dagar i rad juh...
  • Bevabus

Nu längtar jag verkligen!! Kvällens höjdpunkt kommer ju vara Lets Dance

• Bevabus

Jag tror alla kan hålla med om att det här är det mest spännande startfältet nånsin

• Bevabus

Det som störde mig mest med Ebba var att hon LÅTSADES dansa tills hon kunde det. Hon skådespelade de första veckorna, vilket domarna såg och påpekade ju. Som dansare själv så gjorde det ont i ögonen att se henne göra det hon trodde var dans...Hon verkade tro att det handlade om att gnistra i ögonen och le och se söt ut. Men det handlar ju om en känsla. Och om man får till den känslan så kommer det att synas i dansen. Hon lycakdes med det till slut dock...tack o lov!

Kaxmaja skrev 2009-01-09 16:34:09 följande:
    Hellre Blondinbella som har lite åsikter än Ebba Hultqvist (förra året) som bara var tjurig hela tiden
Svar på tråden Lets dance 2009