Inlägg från: Yempa |Visa alla inlägg
  • Yempa

Lets dance 2009

Laila Bagge är ju helt klart bäst, tycker jag iaf

• Yempa

Nu är det Blondinbella. Hoppas fan hon åker ut!!! hon kan inte dansa nånstans! Trodde faktiskt hon hade mer rytm i kroppen

• Yempa

Amen shit! UT MED HENNE!!! En falskare människa får man leta efter...synd att man inte kan välja vem man vill rösta ut...

• Yempa
    Engla75 skrev 2009-01-16 21:36:37 följande:
    Tycker folk är orättvisa mot henne! Hon är tio gånger bättre än Elisabeth, Carl-Jan och George!!!!
    Jag tror inte någon har nåt emot hennes dans, såvida hon inte dansar skitdåligt. Det handlar nog mer om hennes personlighet, tyvärr...
  • Yempa
    Perry the Platypus skrev 2009-01-16 21:37:24 följande:
    Nu är det ju inte folks genuinitet utan dansförmåga som ska bedömas.
    Nä men tyvärr spelar det nog roll när man röstar på det här. Man röstar väl hellre på en som är charmig och trevlig än någon som låter som Isabella? Det här är bara min åsikt!
  • Yempa
    Bellagio skrev 2009-01-16 21:40:01 följande:
    Jag tycker att du är elak och orättvis.
    Ja, då får du väl tycka det då. Precis som du och alla andra i detta forum så säger jag vad JAG tycker. Jag tycker ju inte du är elak och orättvis för det DU tycker, eller?
  • Yempa
    Perry the Platypus skrev 2009-01-16 21:43:09 följande:
    Jo, men du verkar ju avsky henne för att hon är Blondinbella och "ska" avskys. Att hon pratar lite tillgjort betyder ju inte att hon är avskyvärd. Hon är 18 år och växer nog i sin kostym hon också.
    Jag avskyr inte henne. Jag ogillar hennes personlighet. Jag skiter väl i om hon är 18år eller 50år? Att hon pratar som hon gör är inte mitt problem, snarare hennes. Har många vänner som pratar som henne, sk Östermalmstjejer som ni kallar det. Så du har nog missuppfattat mig när du säger att jag avskyr henne.
Svar på tråden Lets dance 2009