Inlägg från: Triggerfish |Visa alla inlägg
  • Triggerfish

Lets dance 2009

Håller med om att rätt par åkte ut. Ingen utstrålning, hon är så kantig och hård på ngt sätt och hennes partner är nog bland det läskigaste jag har sett i ett par dansskor!

Har inte läst alla inlägg, men är det ngn mer än jag som tyckte att Magdalena och Daniels dans var lite tackorama? Mer striptease än dans liksom.. Hade gärna sett lite mer danssteg. Och varför i hela fridens namn skulle hennes kjol av i slutet...?

Jag tycker att juryn är lite väl hård mot Kitty (även om hon verkar ha lite svårt att ta kritik), tycker tex verkligen att hon dansade bättre än Niklas W. Hur kunde han få så höga poäng?? Fattar ingenting.

Bästa kommentaren var ju lätt när Elisabeth Höglund konstaterade att det inte är hon som har bytt frisyr, utan det har hennes frisör gjort. Underbart.

• Triggerfish

bossemor1 skrev 2009-01-16 23:15:22 följande:

Haha, nej den bästa kommentaren var ju när hon sa att det var bra att Tobias var så smal så att hon fick mer plats !
    *Hahahaha*

Men ärligt, har inte dans-Maria blivit väääldigt smal...? Tycker nästan att det ser ut att vara ett gränsfall... Hon var ju inte med förra året och jag tycker hon dansar skitbra.
  • Triggerfish

Håller med om att Kitty beter sig som en tjurig 13-åring, avbryter domarna när de pratar för att käfta emot osv. Omoget. Då tycker jag att tex Blondinbella är duktigare på att ta emot kritik (även om jag inte är ngt jättefan av Blondinbella). MEN (som Tony säger), jag tycker inte att Kitty är den sämsta dansaren och jag tycker inte att enbart hennes attityd ska ge henne så låga poäng.... Alltså, Kitty dansar inte bra, men hon förtjänar inte att ligga sist.

Hade ingen aning om att Maria hade fått barn! En del går ju ner mkt i vikt när de ammar. Jag tycks inte vara en sådan person tyvärr! *suck*

Mina favvisar än så länge är Morgan och Laila. Sen tycker jag att Hasse Aro är skön - urusel på att dansa, men han försöker och bjussar verkligen på sig själv. Man riktigt ser hur obekväm han känner sig när han försöker "shaka loss"

• Triggerfish

Jag kom att tänka på en sak när jag läste i pressen om vad juryn ansåg om Kittys uppträdande. (Ja, jag tycker Kitty beter sig väldigt omoget, men tycker inte att hon är den allra sämsta dansaren).

Var det någon som såg "Stjärnor på is"? Någon som såg hur Tony Irving betedde sig mot den juryn? Där ligger Kitty i lä... Han gav den juryn tom fingret. Och beklagade sig högt och ljudligt, även i pressen. Så egentligen förvånar det mig att han är så kritisk mot Kitty...

Hoppas att Kitty skärper sig till nästa vecka, slutar tjafsa, tränar och satsar på att göra ett bra framträdande...

• Triggerfish
    Annanym skrev 2009-01-21 14:32:33 följande:
    Alltså, förlåt alla som gillar Nicke att jag säger detta, men hela den där klanen är som en enda stor överdos - too much.*Ha ha ha* Har också sjukt svårt för klanen Wahlgren. Reklamen när P. Wahlgren kvittrar till sin (kända)mamma att "Nutrisse betyder näring" klarar jag bara inte av att se. Då måste jag byta kanal.
Svar på tråden Lets dance 2009