Inlägg från: Evenstar |Visa alla inlägg
  • Evenstar
    Bebis skrev 2009-01-18 12:09:31 följande:
    Jo eller personlighet snarare. Gissar jag för jag känner henne inte. Men nog verkar det så.
    Ungefär som Blondinbellas hysteriska image eller är hon bara så?
  • Evenstar

Jag tyckte Bella dansade otroligt osmidigt. Benen hängde inte med. Istället verkade hon fokusera på att röra på rumpan så mycket som möjligt och bara se snygg ut.

• Evenstar
    Kaxmaja skrev 2009-01-24 14:24:21 följande:
    Hon var inte ensam med att ha ben som inte hängde med. Kolla på Kitty
    Haha ja jag håller med, men Kitty hade iaf utvecklas, det tyckte jag inte Bella gjorde. Och sen kan jag ju tycka Kittty är rätt modig då ett sånt här program med den här genren inte är Kittys stil.
  • Evenstar
    Tricis skrev 2009-01-24 15:09:22 följande:
    Bella var med bara för att få PR. Hon kna inte dansa och hade inte utvecklats något.
    word
  • Evenstar
    Schnauser skrev 2009-01-24 15:18:18 följande:
    Programledarens kommentar till Bella var klockren: -Lugn, det är ingen Miss-tävling, när hon kväkte ur sig sina "skönhetstävlingssvar" med falsettröst.
    Haha ja jag skrattade rakt ut.

Man behöver ju inte vara så jäkla klämkäck hela tiden. Cool
  • Evenstar
    Bebis skrev 2009-02-13 23:06:46 följande:
    Jag tyckte det var asfult. Helt ärligt hon kunde väl lika gärna vara naken om hon nu har ett sånt enormt behov av att visa upp sig. Fulare än fult. Synd att Kitty fick åka hem. Hon kunde nog blivit duktig om hon fått stanna. Carl-Jan däremot kommer nog aldrig att lära sig. Och George som han snubblade runt ikväll... Inte bra.
     Det handlar väl inte om att HON vill visa upp sig utan om att de får kläder sydda/utprovade som passar till dansen?
Svar på tråden Lets dance 2009